Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har sett "En ganske snill mann" for en stund siden. Mener den var ganske morsom, så jeg tenkte å se den igjen. Ellers så tenkte jeg på: Tomme Tønner, Kong Curling og Arme Riddere. Hva synes dere om disse filmene? Noen andre tips? Foreslå gjerne svenske også?
petite fleur Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg HATET "en ganske snill mann", klarte ikke se den ferdig. Flaut og fælt. Tomme tønner var ganske morsom, de to andre har jeg ikke sett. Likte "Fritt vilt"-filmene. "Kvinnen i mitt liv" er søt. "Buddy" er fin. Husker ikke flere
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Vet ikke egentlig, men gleder meg til nyinnspillingen av Reisen til julestjernen som har premiere i november
CaptainHindsight Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Den brysomme mannen er en film jeg elsker og hater.
PintSizedDictator Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Hmm, jeg likte veldig godt Hodejegeren, Max Manus, Trolljegeren, Jeg reiser alene, Kamilla og Tyven og....ummm...kommer ikke på fler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå