Gå til innhold

Hvilken vinterjakke/dunjakke til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har tips til gode dunjakker til små barn? Ser i en tråd på "barn 2-3 år" er det anbefalt en fra helly hansen (svarte også i den tråden men det er vel flere som leser her...), men denne var utsolgt på xxl.

Noen som har dunjakken fra cubus? Hvordan er denne? Andre tips til dunjakker som ikke koster for mye (opp til 500,-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jr har skogstad sin. Men det var julegave, så jeg vet ikke hva de kostet.

Stormberg har også gode produkter.

Skrevet

Har prøvd litt forskjellige vinterjakker opp gjennom årene, fra de billige til de dyrere. De siste årene har jeg sverget til HHtech sine klær, både når det gjelder vår/høst jakker og bukser og det samme i vinterklær. Klærne kan se kjempevåte ut på utsiden, men har ALDRI hatt våte barn i disse klærne. Jeg må også si at jeg har en relativt aktiv 5 åring, som helst ligger oppi søledammene....

Så det ble HHtech jakker og bukser fra XXL også i år. De selger også dette merket i Sportmannkatalogen. Ca lik pris tror jeg...

Skrevet

Å da må jeg sjekke sportmann. Takk for tips:-) hvordan er de i størrelse? Har en toåring, lurer på om jeg kan finne en størrelse som passer neste år også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...