Gå til innhold

Har du tallerkenhylle på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er ganske populært (og har vært det en stund) Og etter å ha sett hvor mye bøker (o.annet) min venninne fikk plass til i sin, samt at det ser pent ut, så lurer jeg på om jeg skal anskaffe en jeg også. Men, jeg finner ingen. Hvor har du kjøpt din? Ser at bloggeren fru Maela fronter en, men syns den var litt dyr jeg - 1200. (er det dyrt? Eller er det så mye sånne koster?)

(For jeg vet nemlig at de også hadde sånne på eurorpis for litt siden, og de koster 199...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en stående som jeg må forandre litt på før jeg maler den. Genialt til bøker :) Rart om du ikke finner noen på finn.

Skrevet

Kan vel få tak i mange på finn tror jeg, til en billig penge spesielt i furu, som du evt kan male hvit selv..

Skrevet

På europris???

Europris har ikke lenger, de ble revet bort i løpet av dager da de hadde for litt siden.

Skrevet

Har kikket litt på finn, men de ligger på godt over 1000 der også. Må vel være fordi det har blitt så poppis. Kan ikke tenke meg de kostet så mye før de ble det.

Skrevet

Nei, jeg orker ikke sånne hipp og kul trender som alle mååå ha..akkurat som HOME skilt og veggklistremerker.

Skrevet

IKEA har til 350 kroner. Kjempefin. Jeg har den men på kjøkkenet :-)

Skrevet

Nei. Har ikke tallerker på barnerommet heller.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du absolutt ha tallerkenhylle på barnerommet? Skal ikke de liksom være på kjøkkenet??

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Æh... Hva skal man med tallerkenhylle på barnerommet? Jeg oppbevarer tallerkner i kjøkkenskapet, jeg.

Skrevet

Æh... Hva skal man med tallerkenhylle på barnerommet? Jeg oppbevarer tallerkner i kjøkkenskapet, jeg.

Det er modææærne skjønner du ;-) ikke at jeg skjønner det altså..

Skrevet

Allerede da jeg fikk min første i 2002 var det mange som kjøpte tallerkenhyller på loppis (i Oslo, sikkert ikke i provinsen) for å ha bøker i dem på barnerommet. Det er litt kult, men det er sikkert helt ut!

Skrevet

Å jeg som akkurat takket nei til en stor flott en jeg kunne fÅ gratis, Å nei Å nei.

Eneste grunnen jeg overhode tenkte før jeg sa nei var at den var laget av min bestefar for mange År siden.

Men jeg hadde ikke fÅtt med meg at det var en trend engang jeg.

Orker overhode ikke bry meg om slike ting

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har en jeg på soverommt med alle mine fineste ballerinasko =)

Skrevet

Er det tøft å være blasert og ikke bry seg om trender? Og tydeligvis enda tøffere å slenge med leppa til de som våger å følge trenden? Skulle tro det, med så mange hovne ovenfra og ned-holdninger som vises her. Må være slitsomt å være så sinna.

Skrevet

Vi har bokhyller vi:) Genialt, får plass til utrolig mange bøker ;)

Skrevet

Er det tøft å være blasert og ikke bry seg om trender? Og tydeligvis enda tøffere å slenge med leppa til de som våger å følge trenden? Skulle tro det, med så mange hovne ovenfra og ned-holdninger som vises her. Må være slitsomt å være så sinna.

Ja,fy skam til de som VÅGER å følge en trend. Det er vel du som overdriver her. Det må være lov å tulle litt da. Jeg tuller med betraktelig verre temaer en tallerkenhyller og jeg altså! Slemme ,blaserte og hovne meg..

Skrevet

Vi har bokhyller vi:) Genialt, får plass til utrolig mange bøker ;)

Mulig jeg har en veldig sær humor, men den kommentaren din var knall. Sitter og humrer og ler så hele pc'n rister jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...