Gå til innhold

Middagstips? Hva spiser dere i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal skjerpe inn litt på kalorier så jeg er på jakt etter gode middager som ikke er veldig kaloririke.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er nok mitt svar helt feil... Tenkte å overtale mannen om å ta med take away hjem :) Hamburger i dag :)

Skrevet

Fiskegrateng. :)

Skrevet

Taco :) Gleder meg som en unge! :)

Skrevet

Tenkte svinewok. Har så en del svinefilet igjen fra helgen som jeg tenkte å kaste i pannen med noe grønnsaker pluss ris.

Skrevet

Her blir det kålstuing med kokte poteter og bacon :) namm :D

Skrevet

Jeg og mannen skal skjerpe inn litt på kalorier så jeg er på jakt etter gode middager som ikke er veldig kaloririke.

 

kan jo lage kylling med masse godt krydder, grønsaker og bakt potet til?

Skrevet

Hello kitty pasta med kjøttsaus :)) hehe

Skrevet

Tomatsuppe og hjemmelagde muffins med ost og skinke til. Gjerne ikke så veldig kalorifattig, men...

Skrevet

Her er det ikke slankemat i dag, vi skal ha fiskepinner og hjemmelaget potetstappe med råkost til...

Skrevet

Hello kitty pasta med kjøttsaus :)) hehe

 

Hello kitty pasta? :)

Skrevet

Pizzarester fra lørdag. Er bare glad jeg slipper å lage mat :)

Skrevet

vi skal ha karbonader,poteter og grønnsaker.

Skrevet

Sliter med matlysten, så regner med det blir en fjordland pakke med noe som frister. Har så lyst på saltkjøtt og kålrabistappe og det tar så lang tid å koke saltkjøttet selv. Spiser aldri fjordland, lager vanlig og skikkelig middag hver dag ellers :)

Ikke akkurat det du er på jakt etter men.

Skrevet

Tortillalefser (herbs) fylles med mozarellaost, agurk, cherrytomater, spinatblader og dressing som er lagd ved å blande rømme og pesto.

Skrevet

Her skal vi ha lasagnette, så det er nok heller ikke noe du er på utkikk etter ;)

Skrevet

Her blir det innbakt laks fylt med rømmedressing, kokte poteter og grønnsaker.

Skrevet

Her hadde vi ikke ork til å lage middag da vi kom hjem fra tiggerunden i går, så da blir det søndagsmiddag i dag - lammecarre, heller ikke veldig kalorifattig ;-)

Skrevet

Laks med ris, grønnsaker og sweet&sour, ikkje det mest kalorifattige..

Skrevet

Endte opp med noe sunnere enn hva jeg skrev :)

Her ble det fullkornsris, kyllingfilet og masse grønnsaker :)

Skrevet

Hello kitty pasta med kjøttsaus :)) hehe

 

Hello kitty pasta? :)

 

Ja, kjøpt på meny :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...