venterpå nr 3 ♡ Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hei Vi gikk igjennom en spontan abort i aug, da var jeg 12 uker på vei! Jeg blødde av og på i ca 3uker.. Jeg hadde venlig mensen igjen mnd etter.. Og nå har det gått over tiden igjen, 8 dagen siden jeg skulle hatt mensen nå! Kan det være at jeg er grevid igjen Har ei jente ifra før av, på 4år
Februargullet2013 Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Det Kan hende Men hvis du stresser veldig med og bli gravid også,blir det galt i forhold til Mensen også .
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2012 Det Kan hende Men hvis du stresser veldig med og bli gravid også,blir det galt i forhold til Mensen også . Har egentlig ikke stressa eller tenkt så masse på det! Ble en smule skremt når jeg mista sist :/ Men får jo bare vente å se Hadde jo vært knall gøy med en til
Februargullet2013 Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Ja håper det er jo sikker koselig for alle 3 det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå