Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 noen som har et tips til et enkelt studium, som ikke krever så mye i forhold til mengden lesestoff, pliktige forelesninger osv? Det må være deltidsstudium. et studium jeg kan kombinere med allerede barn og jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Glemte å si at det må være oppstart over jul.
Gjest Gullguttene Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Du kan ta enkeltemner og sette sammen fag som du selv ønsker. Les litt om emnene og se hvor mye obligatorisk det er og hva som står på pensumlista.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Hva skal du bruke studiet til da og må det være på UiO?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Er jo en del høyskoler som tilbyr nettstudier til lav pris eller gratis. Hva med dem? Jeg studerer pedagogikk over nettet ved universitetet i Tromsø, og bor på andre siden av landet. Alt foregår på nett. Kun vanlig studieavgift og pensum man må betale for og eksamen tas over nett... Ellers har høgskolen i Volda en del også, vet jeg. Men hva skal du bruke dem til?
tante grusom master of law Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Det er jo litt vanskelig å bare tipse om et random fag slik uten å vite hva du skal med det. Skal du bare ta et fag for å få studiepoeng uten at det spiller noen rolle innen for hvilket fagfelt det er? Hvis du ikke har studert på universitetet før må du vel først starte med ex. Phil. og ex. Fac. Eller har de gått bort fra det nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå