Gå til innhold

Hei! noen som har spottet i uke 9?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr. 2, og har siden uke 6 - 7 spottet litt. Jeg ble bekymret og fikk komme til privat ul uke 6+0, hvor jeg fikk se et bankende hjerte. Jeg fikk også komme til kontroll en uke senere hvor alt så fint ut.

Men nå har jeg hatt ett opphold med spotting på snart 3 uker, og ble selvfølgelig bekymret når jeg gikk på toalettet i dag tidlig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i samme båt selv.men jeg hadde en litt kraftig blødning for ca en uke siden, var vel ca 8+4, fikk komme på ul og fikk der se en sprell levende liten krabat som ikke hadde så lyst til å vise seg frem:) Nå er jeg 9+2 og jeg blør litt fremdeles, gynekolog kunne fortelle at det er helt normalt å blø litt til eller fra, og med meg så kunne han se antydninger til en liten blodansamling rett utenfor livmor, så han trodde at det var fra denne at min blødning kom fra..

 

Men er du veldig bekymret så ring til legen og hør hva han sier og om han vil ta ny ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde akkurat det samme med meg når jeg var rundt 8 uker på vei, en ganske kraftig blødning. Men alt var bra med den lille krabaten, har vært på ultralyd igjen når jeg var 11 uker på vei også å den lille hoppet å spratt rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...