Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Idag skal jeg begynne på ketolysekuren, men har ikke noe erfaring med den. Noen som vil komme med tips og oppskrifter til meg? Tok det lang tid før dere merket forskjell, og hvor mye gikk dere ned da dere var ferdige?
holahopp Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Gikk ned 10 kg på en mnd... For meg var redningen fløtesaus og rømmesaus til middag...hadde ofte ovnsbakte koteletter med grønnsaker og en boks med rømme over... Baconsvor og dip og Pepsi Max var og greit å ha..
timiane Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Om du går inn på lavkarboforum.no finner du masser oppskrifter og egene underforum for ketolyse. Har selv gått på det og gått mye ned i vekt, men etter hvert gått på en mildere kur.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Les boka, det er mitt tips ... Gikk ned 23 kg på kort tid, men har lagt på meg alt og enda mer igjen nå....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Les deg skikkelig opp på det. Jeg gikk ned 30 kg på ketolyse og har holdt meg der ved å gå over til moderat lavkarbo. Skal aldri tilbake til høykarbo, det gjør meg feit og syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå