Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med skrekkblandet fryd var testen posetiv og vi venter nummer 3 til sommeren :) Noen med erfaring med 3 tette? det blir 2,5 år mellom de to minste, samme som det er mellom elstemann og mellomste jenta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Ingen erfaring å dele annet enn at jeg er en av tre tette selv. Leika med brødrene mine hele oppveksten og det var kjekt! Nå når vi er voksne så har jeg alltid en kompis i brødrene mine når jeg trenger det. Veldig fint å være så nærme i alder. Det er iallefall aldri ensomt...

Skrevet

Med skrekkblandet fryd var testen posetiv og vi venter nummer 3 til sommeren :) Noen med erfaring med 3 tette? det blir 2,5 år mellom de to minste, samme som det er mellom elstemann og mellomste jenta :)

HURRA! Gratulerer!!!!!

Jeg er i akkurat samme situasjon!! Har ingen erfaring å vise til, men vi får tipse hverandre underveis ;)

Også nettopp testet positivt, og som du sier; skrekkblandet fryd!! Minste vil være 2 år og 4mnd ved termin, og det er 2 år og 2 mnd mellom de to eldste.

Termin 21 juni, enn du?

Skrevet

HURRA! Gratulerer!!!!!

Jeg er i akkurat samme situasjon!! Har ingen erfaring å vise til, men vi får tipse hverandre underveis ;)

Også nettopp testet positivt, og som du sier; skrekkblandet fryd!! Minste vil være 2 år og 4mnd ved termin, og det er 2 år og 2 mnd mellom de to eldste.

Termin 21 juni, enn du?

Gratulerer til deg også!! Jeg har termin 6 juli :) HURRA!!!

Skrevet

Gratulerer! Vi har tre enda litt tettere, 1,5 år mellom de to første og 2,5 år mellom mellomste og minste. Nå har vi tre barn i barnehage et år før eldste begynner på skolen. Det går greit, men alt kommer an på hvordan baby du får... Vi var "uheldige" og fikk kolikkbarn med astma og sykehusinnleggelser. Husker ikke mye av de første månedene, da særlig siden han hadde kolikk midt i sommerferien i bhg!

Men nå er han 1 år, og helt fantastisk! Kan ikke tenke meg livet uten han. Han er verdens største sjarmør og utrolig skjønn!!!

Sier ikke lykke til, bare gratulerer! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...