Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Drømte akkurat at gutten min var død. Så han ikke og visste ikke hva som var årsaken. Usikker på hvor gammel han var da, men søsteren min og nevøen min var på besøk(i drømmen) jeg han var så gammel som han er nå. Jeg hylgråt.. og det var helt grusomt både i drømmen og å våkne.. Og selvfølgelig blir jeg jo litt paranoid av dette.. Huff.. Flere som har drømt lignende og har friske raske barn ennå? Har skikkelig vondt inni meg..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Drømt om det Nei. Men har eit barn mindre.
Lady lovely locks Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg drømte at sønnen min hadde ramlet oppi fryseren. Fant han helt blå og stiv i en merkelig positur. Grusomste drømmen jeg har hatt. Klarte ikke å riste av meg den grusome følesen på flere uker. Kjenner et stikk enda når jeg tenker på det.
Lady lovely locks Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg drømte at sønnen min hadde ramlet oppi fryseren. Fant han helt blå og stiv i en merkelig positur. Grusomste drømmen jeg har hatt. Klarte ikke å riste av meg den grusome følesen på flere uker. Kjenner et stikk enda når jeg tenker på det. Jeg tror kanskje dette har mye med min egen fasinasjon for fryseren når jeg var liten. Det var jo så god plass oppi der. Mamma fant meg en gang dinglende over kanten, for jeg ville oppi, og leke vinter... Da ble det skikkelig stå hei, tror de skremte meg skikkelig... Og når man er nybakt mor tenker man jo ofte veldig på alt det forferdelige som kanskje...
Kanutten83 Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Har drømt flere ganger at jeg har mistet et eller begge barna mine, og det er helt jævelig! Våkner av at jeg gråter, og må rett inn til barna mine... Men det bunner nok i at jeg en gang faktisk trodde jeg kom til å miste eldstemann, og den skrekken slipper ikke taket. Men barna mine er friske og raske, eldste har riktignok noen utfordringer, men ingen som tilsier at han skal dø tidligere. Det verste som kan skje foreldre er jo å miste barna sine, og det vi frykter mest opplever vi jo som mareritt når vi sover...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Drømt om det Nei. Men har eit barn mindre. Uff. Grusomt. Det må være helt forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Drømt om det Nei. Men har eit barn mindre. Huff a meien, kondolerer så mye. Største mareritt er jo å miste barn. Sender en god klem din vei. Skal ikke klage på at jeg har drømt det, ble bare veldig redd og la sikkert alt for mye i det HI
PintSizedDictator Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Har drømt at minsten druknet og i en annen drøm var det eldste som ble tatt fra meg av fremmede. De redselsskrikene får jeg aldri ut av hodet Våkner gråtende hver gang jeg drømmer noe lignende og -må- gå å se til de. Tror dette spiller på våres bekymringer etc. Har ingen tro på "sanndrømming". Den drømmen med at hun druknet hadde jeg like før vi skulle på ferie til en camping som lå nær sjøen. Jeg tenkte nok masse på alt det fæle som kunen skje om jeg var uoppmerksom et øyeblikk.
Honningmelon Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har drømt kun én gang at et av barna mine døde. Det var eldstemann som døde. Vi var en annen plass enn hjemme da vi fikk vite det, og jeg grudde meg så fælt til å komme hjem og måtte ta ned klærne hans fra tørkesnora. Jeg følte en så bunnløs sorg, og det var så ekte. Jeg ble skremt av den voldsomme sorgen jeg følte i drømmen, og tenkte når jeg våknet, at slik føles det å miste et barn. Jeg glemmer aldri den drømmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå