Gå til innhold

Noen som kjenner spark?


Cmyk

Anbefalte innlegg

Litt tidlig for meg ennå (har termin rundt 21. april) - men kanskje noen av dere andre har kjent tegn til babyen allerede?

 

Gleder meg sånn til de første sparkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner heller ingenting ennå, har termin 21 april. Men så er jeg ikke helt sikker på hva jeg kjenne etter... :P Vi får vente å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det full rulle - hamburger med løk var iallefall noe som satte fart i lillingen:-p kjent skikkelige spark siden forrige fredag og idag er jeg 17+ 3 :)

Spicy mat generelt er godt mottatt og når det er påtide å spise igjen så får jeg beskjed :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så herlig!:) Jeg trodde jeg kjennte spark der inne og fikk litt sjokk siden jeg er førstegangs og bare 13 uker på vei.. Men var nok ikke det jeg kjente :) Har termin 27 April :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 7 april. jeg har kjent liv en gang. et lite kil som en fjær eller noe over magen, en følelse jeg aldri har kjent før. Fortalte dette til jordmor også. hun var ganske sikker på at det var bebbis som sparket etter hvordan jeg beskrev det og hvor langt jeg er på vei. dette var i slutten av forrige uke (er 16+3 idag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+3 og kjenner fosterbevegelser, men ikke spark ennå. Merker at jeg kjenner bevegelsene mer og mer, litt mer kraft i kilingen enn det har vært tidligere. Gleder meg til å kjenne mer, som spark og dult :-) Kjente ganske tidlig med de to jentene mine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kjent fosterbevegelser. men ikke skikkelig spark enda. har termin 25 april. andregangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i følge ul foranliggende morkake og må belage meg på å vente litt ekstra på å kjenne spark. Må vel bare være tolmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner spark og romstering hver dag nå :) Er så deilig. Pappaen har også fått kjenne det på utsiden for et par dager siden.

 

Er 18+3 med fjerdemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, nÅ kjenner jeg at jeg lengter etter Å kjenne spark i magen. Jeg kjenner jo stadig "noe" i magen, men jeg aner ikke om det er babyen eller tarmbevegelser, sÅ jeg regner det ikke som fosterbevegelser, før jeg kjenner spark pÅ ordentlig. I og med at dette er mitt femte barn, og at jeg forrige gang kjente det i uke 16, er det sikkert ikke sÅ lenge til den lille gir livstegn fra seg, regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner spark og romstering, det er kjempe hærlig følelse. Kjenner det bare oftere og oftere nå :) Gleder meg til sambo får kjent det utenpå også, han gleder seg veldig.. Er forresten 18 uker i dag (ble satt litt tilbake på UL i går)

Endret av Bentix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente spark i dag!!!!!! Vet at det ikke skal gå an ennå, men jeg er ganske så sikker på at det var det!!! Men har jo Aldri kjent dette før... Noen som har kjent det like tidlig ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente spark i dag!!!!!! Vet at det ikke skal gå an ennå, men jeg er ganske så sikker på at det var det!!! Men har jo Aldri kjent dette før... Noen som har kjent det like tidlig ????

hvor langt er du da ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent spark en stund ja. Er tredjemann dette, så jeg kjenner igjen "boble" bevegelsene. Veldig hyggelig! Er 19 uker i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin 27. april. Har en mistanke om at det har vært noen bevegelser - så vidt noe små kilinger inn i mellom. Men det håper at det snart blir mer etter hvert.

 

Forma har gått fra helt ødelagt på fredag. Sliten og kvalm, litt bedre lørdag, mye bedre søndag. Og i dag har forma vært mye bedre enn på lenge....begynte nesten å bli litt redd...men i kveld dukket kvalmen opp igjen...kjente at jeg slet meg gjennom lesingen for eldstemann. Trodde aldri at jeg skulle bli glad for at den kom tilbake....... ;) ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...