mariabee Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 På fredag var jenta vår hjemme fra bhg m lett feber og sår hals. Lørdag og søndag feberfri men slimhoste. I natt plutselig over 40 i feber, skalv og spydde mye! Alt av senger måtte skiftes på. Er ok nå. Slapp selvfølgelig og har feber. Ikke målt nå da hun hater d Noe vi bør tenke på her nå? Drikker mye og er snart 2år.
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 På fredag var jenta vår hjemme fra bhg m lett feber og sår hals. Lørdag og søndag feberfri men slimhoste. I natt plutselig over 40 i feber, skalv og spydde mye! Alt av senger måtte skiftes på. Er ok nå. Slapp selvfølgelig og har feber. Ikke målt nå da hun hater d Noe vi bør tenke på her nå? Drikker mye og er snart 2år. Du bør kanskje vurdere å ta tempen på henne, selv om hun hater det. Jeg er restrektiv på paracet til mine. Men når de er prega, og ligger over 39, da gir jeg. Ellers er det bare å pøse på med drikke. Gjerne cola, som du sikkert vet. Perfekt sammensetning av salter og mineraler, i tillegg til energien... Pass på at bleiene er gode og våte! Slitsomt med syke barn, la alt unødvendig ligge og ta unntakstilstand med gode filmer sammen på sofa'n!
mariabee Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2012 Drikker mye så sliter heldigvis ikke m det men synes det er ekkelt når feberen plutselig blir så høy og hun blir så rar. Men men... Håper d går fort over
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Hadde gitt febernedsettende. Har selv barn som har gått i feberkramper og da spydde han også, og han måtte legges inn bla grunnet han ikke klarte holde på væsken etterhvert. Følg med at tempen går nedover. Hadde også kanskje reist og fått tatt en crp så er det gjort, spesielt siden hun har vært litt dårlig i helgen.
mariabee Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2012 Ja fikk febernedsettende i natt. Har ikke målt henne i dag fordi hun er ganske kvikk, har spist og drukket bra, oppkastet har gitt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå