Gå til innhold

syvende morfinsprøyte på 6 timer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det hjelper nå, så jeg kan få litt søvn etter flere uker uten... :(

Nyresvikt hvis noen lurer. og ja, jeg syns synd på meg selv akkurat nå..

Stakkars baby i magen da.. men heldigvis passer de godt på henne<3

Storebror er hjemme med pappan sin, men fy så vondt det er å være borte fra dem.

trøst meg. amdre svangerskapet som dette:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det høres ikke bra ut.. :(. Hvor lenge har du igjen av svangerskapet?

En god klem til deg. Håper du får litt søvn i natt.

Skrevet

Det hørtes ikke mye godt ut.. Du har lov til å syntes synd på deg selv i en sånn situasjon..

Krysser fingrene for deg og at du får sove i natt.

Sender en klem i håp om at du snart kommer hjem til mann og sønn frisk som en fisk med en nyfødt en på armen :D

Skrevet

Takk for kosen,den trengte jeg:)

Blir satt igang om 5 uker, så ser jo en ende på det. men nå.er jeg fastende i tillegg (høygravid og skrubnsulten), for imårra venter operasjon.

huff... gruer meg. selvom jeg har vært gjennom det mange ganger før. ilke noe godt når man har en liten i magem somman jo vil beskytte.

forferdelig å ligge her megarusa på morfin, og kjenne at fem minutt etter at sprøyta er satt, så blir det helt rolig i magen :'(

Fatter ikke hvordan folk kan nyte det å være rusa på.medisiner, fytti.grisen så ubehagelig!

Takk for gode ord. håper det snart går an å sovne.

Klem tilbake, enten du vil eller ei:)

men det er iallefall godt man har noe lesestoff, mye underholdene her inne:D

Skrevet

Oiisann! Staveleifer... hehe

Skrevet

Så gode dere er ! Tusen takk:)

Skrevet

Ønsker deg all lykke til med operasjonen i morgen! Og tenk på at snart er det jul, og da er du smertefri og kan nyte en fin hØytid sammen med familien og den nye babyen :).

Skrevet

Ønsker deg all lykke til med operasjonen i morgen! Og tenk på at snart er det jul, og da er du smertefri og kan nyte en fin hØytid sammen med familien og den nye babyen :).

Tusen hjertelig takk for det<3

Det hjelper å vite at innen den tid så er ting godt igjen, selvom.det er fryktelig tungt nå.

så god du er:)

Nattaklem

Skrevet

Herregud :( Nyresvikt? :(

Håper alt snart vil bli bedre etter operasjon og at du vil slippe å ha smerter, stakkars deg :(

Skrevet

Jeg må bare sende noen gode klemmer og tanker i din retning! Jeg lå selv på sykehuset i uke 28/29 med store smerter pga utvidet nyrebekken. Nyresmerter er grusomt! Jeg fikk også morfin, og var redd for babyen, så vet litt hvordan du har det.

Hva slags operasjon skal du ha? Er problemene svangerskapsrelaterte? Ønsker deg uansett masse lykke til og god bedring!

Ps. Her gikk alt fint og babyen hadde det visst helt topp i magen, tross morfin, operasjoner og smerter hos mor.

Skrevet

Masse lykke til med operasjonen!

Uff, det er ikke noe kjekt å ligge på sykehus og bli dopet ned :<

Det er lov å synes synd i seg selv i en slik situasjon.

God bedring.

*klem klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...