Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Trykk på app-ikonet til x-en i hjørnet kommer opp. Da kan du x`e den ut, dvs. slette den
<3 2G <3 Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Men, om det er en app som du måtte logge inn på må du som regel inn på en nettside å slette konto. Å slette appen fjerner den bare fra tlf, og den kan installeres på nytt når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå