Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Mamma har laget sitt kjærlighetsbarn, og er litt utradisjonell. Hun fikk min bror og meg i slutten av tenårene og vi har normale navn som Bjørn og Elisabeth. Men hun har etter årene forandret seg, og tror hun godt kunne ha levd ut denne "flower power"-greia nå. Men her er altså navnene hun vurderer! Ananine - For det klinger så vakkert. Giovanna - For det er kult. Polly - Aner ikke hvorfor. Betty Lisa - slik at hun blir oppkalt etter meg. (sære mamma) Og sist men ikke minst Bibba!! - For hun elsker Bibba-sko.. Hvordan fåreslå bedre navn. Og har dere spesielle, men alikevel godkjente navn jeg kan gi henne? :-)
Februargullet2013 Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Spesielle navn ja:) men er ho glad i dem,bør jo ho få lov og velge de navnene Det på navnet på G var jo ikke verst og ikke Polly heller
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Ananine og Giovanna var grusomt, men ellers synes jeg bare det var litt morsomme, småsøte navn.
Gjest Gullguttene Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Og folk klager på unge mødre? Jaja, lykke til med snuopperasjonen.
Cat_Woman Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Hehe, ja det var litt spesielle navn. Du kan jo prøve å komme med andre forslag. Av de hun hadde på lista var det Polly som var det greieste
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg syns at Giovana er nydelig (hvis det uttales italiensk selvfølgelig)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Herregud, over alt hvor jeg går ser/hører jeg Elisabeth og Bjørn, altså meg og kjæresten min. Og også navnet til moren hans - og navnet til mitt barns pappa. Og farfar. Hjelp. Ellers er det vel ikkeno galt i å gi kjærlighetsbarnet det vakreste navnet i verden? Jeg liker Polly, jeg synes det er fint
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Ørnbeth Det må da være et godt navn som både din mor og Dib-damene kan enes om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå