Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg er veldig intrisert i føtselshistorier om ørnene dems
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Ta med et råsa honkle til psikologen din du
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg brukte et honkle som katter hadde fødet på når ørna fødet. Og så dysjet vi henne etterpå.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Wow, har ørna di føtt, min ørn er mindreårrig enda, og bærsjer i pammpersene sine, men i morgen blir det mange egg fra remma 1000, da skal det være sikkert
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 ØrnØrn! Ja, det var posetift det ja, jadajada, det var det det ja, Ta deg en bolle med på flytlaset
Toocute Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 ØrnØrn! Ja, det var posetift det ja, jadajada, det var det det ja, Ta deg en bolle med på flytlaset Da jei leste flytelaset, så trode jei d sto først flyplasen. Så jei leste feil, sory...kan vere litt vanskleig å lese for dagen også, og ike minst stavekontrolen på mobilen min må d vere noe galt med. Jei må bare være høfelig å fortele hva jei trode først hva som sto. Uanset, nå er det manndag nat, påtide å lalle senga nå for mei.
Toocute Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 ØrnØrn! Ja, det var posetift det ja, jadajada, det var det det ja, Ta deg en bolle med på flytlaset Da jei leste flytelaset, så trode jei d sto først flyplasen. Så jei leste feil, sory...kan vere litt vanskleig å lese for dagen også, og ike minst stavekontrolen på mobilen min må d vere noe galt med. Jei må bare være høfelig å fortele hva jei trode først hva som sto. Uanset, nå er det manndag nat, påtide å lalle senga nå for mei. Jei tok vis feil på flere ting, sory...
Miamimom Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Hjelpes, jei fikk deprisjon når jeg føtte i fjord fordi om sambo hvar med.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Vi skal til sviger mor å spise ørn til jule middag. Jeg nekter men sambo mener jeg er freeker ut. Hun pakker til å med pakkene inn i papir fra i fjord =( Da gjør hun alle en bjørne tjeneste.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg brukte et honkle som katter hadde fødet på når ørna fødet. Og så dysjet vi henne etterpå. Føtte henne på stua?
Tigerpote Skrevet 22. oktober 2012 #17 Skrevet 22. oktober 2012 jeg håper at dattra mi jør som meg å farvver håre palestinablånt når hu blir større!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #18 Skrevet 22. oktober 2012 Pleier dere å se på den Tysk-Østerisske hoppuka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå