Gå til innhold

Huff, måtte lyve mye i går..


Turbomamma<3<3<3

Anbefalte innlegg

Var på bryllupsfest! (De holdt fest for venner på 1-års dagen) Og vi har jo snakket litt åpent om at vi skal ha en til om ikke lenge til noen av våre venner. Vi har liksom diskutert det sammen. Og dermed visker bruden når vi kommer inn; "skal det være alkoholfri eller?" :) "Neida, ikke ennå!" svarer jeg da.. :P For vi har jo ikke sagt det til noen ennå.. Ikke barna våre eller noe, så ville helst ikke si det til henne ennå heller.

 

I tillegg ble det spørsmål da vi skulle hjem. "Du kjører ikke nei?" Jeg virket vel nokså edru, i forhold til mannen, hehe.. :) "Neida, vi blir hentet vi" svarte jeg da.. og vi listet oss ut i mørket og kjørte hjem. Huff.. Føler at ALLE så på meg at jeg ikke drakk noe og har mistanke. Verste var at jeg måtte bestille drinker i baren, der det var noen bekjente også. Og det måtte se ut som en drink.. Så jeg satt å småsupet av drinken først, også ba jeg mannen smake og ta en stor slurk. Men han ble jo borte i løpet av kvelden og pratet med folk, og da ble det veldig synlig at jeg ikke drakk noe.

 

Huff, ikke enkelt å skal skjule det bestandig. Men ville vente litt til denne gang.. Siden vi har sagt det rimelig tidlig de andre gangene.

 

Har dere noen annen deadline enn 12 uker? Jeg kommer nok sannsynligvis til å si det litt tidligere tror jeg. Kunne tenkt meg å vite at alt er bra først egentlig, hørt hjertet. Men det blir vel lenge til ennå. Er ikke aktuelt med noen tidlig UL og sånt tror jeg ikke. Har ikke tilbud om sånt her, om det ikke er noe spesielt. Og privat tror jeg at jeg må kjøre to timer til Trondheim for å få..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gangen sa vi det ut da jeg var 18 uker og hadde vært på ul.:) men dessverre så minstet vi gutten vår 3 uker senere.. Så ved andre svangerskap så sa vi det ut da jeg var 26 uker.. Er nå gravid igjen og har tenkt til å si det ut da jeg er ca halvveis hvis alt ser bra ut. :) og jeg slipper og lyve om drikking.. For slutter å drikke for 4 år siden da vi begynte å prøve å få barn. :) vi skal på tidlig ul om 1 uke. Da er jeg ca 7+3 el 4 dager. :)

Endret av engel2010+jente2011<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, det var trist å høre.. :( Måtte være tøft å miste så tidlig..

Vi har sagt det ganske tidlig før vi da, så vi tenkte bare at vi kanskje skulle vente litt lenger denne gangen. Har jo egentlig sånn sett aldri noen garanti på at det går bra, det er jo du et bevis på. Godt gjort at dere klarer å skjule det så lenge da! Jeg tror nok mine hadde sett det på meg, magen kom tidlig i andre svangerskapet, og det gjør det nok nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noe flik til å lyve... leses som en åpen bok vist..hehe

Så jeg har heller fortalt det så fort jeg vet noe selv. Kun denne gangen jeg prøver å holde det unna dagens lys, men det har mest med jobb å gjøre. Også vil jeg vente med å si noe til barna til jeg får vært på ul og vet mere nøyaktig hvordan det ligger ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...