Gå til innhold

Sukk......alle er så negative til at vi bor i leilighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i by og husprisene eller rekkehusprisene er helt grusomme høye :(

Vi er fornøyd med det vi har klart å få til vi, har en 73kvm stor leilighet i tillegg har vi 20kvm med vinterhage + en bod. Klart det ikke er verdens største plass og ja, vi skulle gjerne hatt en hageflekk og diverse andre goder.. Men vi klarer ikke så høyt lån med kun 45 000 utbetalt i mnd. rekkehus og lignende koster jo opp mot 3mill og mer til... Da vil vi heller kunne leve litt og gi barna våre opplevelser. Har kun ett barn enda og planlegger et til. Har et stort og to små soverom, så dette skal vi klare!:)

Heldigvis er leiligheten verdt over en halv million mer nå enn når vi kjøpte!

Sukk har jeg lov til å bli litt lei meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at dere bor i Stavanger (dyreste plass å bo!). Ikke bry dere om hva andre synes! Lett å si men likevel.

(eller gjør som meg, flytt til Fredrikstad og selg i Stavanger, da kan dere nesten kjøpe dere et slott for samme pris......)

Skrevet

Pffff, leilighet er vel bra nok???? Viktigste er at dere trives :) Er jo innmari mange andre som også bor i leilighet, da, så ser ikke heelt problemet ;)

Skrevet

Ikke noe galt å bo i leilighet! :)

Hvis dere trives og har det bra der så er det jo ikke noe problem!

Skrevet

I Norge tror visst alle at alle skal bo i palass og være millionærer. Bor i leid leilighet vi, eneste vi har mulighet til nå, men vi har tak over hodet og mat i magen, så vi er fornøyde uansett :) Synes nordmenn begynner å bli ganske høye på pæra og storkrevene.. Ikke rart det blir klasseskillle i samfunnet.

Skrevet

Kunne godt tenke meg å bo i leilighet, bor i hus. Svært hus, som må holdes og vedlikeholdes, det koster svin.

Kunne godt tenke meg å bruke tida mi på å oppleve ting, ikke male, og sparkle og pusse, og oppdatere elektirsk anlegg, bytte ut vinduer, ikke at de er så gamle, men de er slitne.

Kunne godt tenke meg at det kom en vaktmester inn å fikset opp når varmtvannet forsvant, eller et borettslag som ordnet opp når det var lekkasje i taket.

Kan ikke selge da boligen vår har gått ned i verdi. Tiltross for alle utbedringer og forbedringer vi har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...