Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Hvor lenge ville dere ha orket å dele rom med et barn om dere evt. måtte flytte for å forandre på det? Og ikke bare flytte, men også mest sannsynlig ut på leiemarkede ( selge eid leilighet og leie i stedenfor)? Bare mor og et barn det er snakk om i dette tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Mener man kan dele rom med barn ganske lenge. Ihvertfall 2-3 år.. Men, finnes det ingen andre muligheter enn å bytte bolig? Er det mulig for deg å ha sovesove i stua f.eks?
Ioren Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg delte med min i 1,5 år. Fra han var 3,5 til han ble 5. Vi kunne nok delt en stund til, men fikk tilbud om en leilighet som passet oss bra. :-)
holahopp Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 ifølge eksen min burde jeg sove på samme rom som sønnen min helst til han ble 3-4 år... Vi bare vekket hverandre så vi måtte ha vært vårt rom Men gjør det du føler for. Er ikke noe fasit her.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Se på mulighetene dine og hva du ønsker. Uansett blir det ikke galt, om det er det du er redd for. Vi bor 3 stykker på 1 rom. To voksne og en 2 åring. Og det går, selv om det er lite søvn i perioder. Og vi blir nødt til å bo slik en stund til. Derimot bruker vi sofaen hyppig dersom hun er urolig om natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå