Toocute Skrevet 21. oktober 2012 #126 Skrevet 21. oktober 2012 1. Fransk navn. 2. 8 bokstaver. 3. En del har nevnt tidligere på dette forumet at dette navnet liker de ikke, og noe stiller selvfølgelig spørsmål...hvorfor? (nevnt på navn en ikke liker eller ville kalt ungen sin) Ett ganske så vanlig navn
Frøken Ubesluttsom Skrevet 21. oktober 2012 #127 Skrevet 21. oktober 2012 1. Fransk navn. 2. 8 bokstaver. 3. En del har nevnt tidligere på dette forumet at dette navnet liker de ikke, og noe stiller selvfølgelig spørsmål...hvorfor? (nevnt på navn en ikke liker eller ville kalt ungen sin) Ett ganske så vanlig navn Jeanette?
Toocute Skrevet 21. oktober 2012 #128 Skrevet 21. oktober 2012 1. Fransk navn. 2. 8 bokstaver. 3. En del har nevnt tidligere på dette forumet at dette navnet liker de ikke, og noe stiller selvfølgelig spørsmål...hvorfor? (nevnt på navn en ikke liker eller ville kalt ungen sin) Ett ganske så vanlig navn Jeanette? Ja
Vanillaf@ce Skrevet 22. oktober 2012 #129 Skrevet 22. oktober 2012 To stavelser Fransk Og er høyt oppe på lista over lavklasse/looser navn, eller hva dere kaller det? Michelle På høyde med michelle, men er ikke det:-) var poppis på 80 tallet, gjerne med dobbeltnavn! Linda!!!
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 22. oktober 2012 #130 Skrevet 22. oktober 2012 To stavelser Fransk Og er høyt oppe på lista over lavklasse/looser navn, eller hva dere kaller det? Michelle På høyde med michelle, men er ikke det:-) var poppis på 80 tallet, gjerne med dobbeltnavn! Jeanette? Ohhh yes:-) riktig !!
Lady lovely locks Skrevet 22. oktober 2012 #131 Skrevet 22. oktober 2012 1. Vanlig navn i mitt kull (1985), jeg var en av tre med samme navn i klassen. 2. 3 stavelser (hmm, stavelser? type "kri-sti-ne" i hvert fall) 3. Kan skrives på to måter, noen bruker K mens andre bruker C (men er det snakk om første bokstav?? hmm ) Noen som vet hva jeg heter ? Kathrine Nei Monic/ka
what a drittkjerring Skrevet 22. oktober 2012 #132 Skrevet 22. oktober 2012 Silje1989: niks! Charlotte Nei:)
Cruella De Vil Skrevet 22. oktober 2012 #133 Skrevet 22. oktober 2012 Min eldste bror heter Einar, nestemann heter Tore. Jeg er tredje barn i rekka. Hva heter jeg? Jentenavn som har fem bokstaver, ikke veldig mye brukt (kanksje mer brukt i Danmark?) Trine?
Cruella De Vil Skrevet 22. oktober 2012 #134 Skrevet 22. oktober 2012 Min eldste bror heter Einar, nestemann heter Tore. Jeg er tredje barn i rekka. Hva heter jeg? Jentenavn som har fem bokstaver, ikke veldig mye brukt (kanksje mer brukt i Danmark?) Trine? Huff, jeg er visst altfor treig her... Men jeg gjettet uten ekstra hint, da, så ekstrapoeng til meg?
Helhana Skrevet 22. oktober 2012 #135 Skrevet 22. oktober 2012 Har to navn. Begge begynner på L. Første er en plante, men slutter på a istedet for e. Nr. to er et norrønsk navn. Gutteformen er Leiv.
Kathrine. Skrevet 22. oktober 2012 #136 Skrevet 22. oktober 2012 Har to navn. Begge begynner på L. Første er en plante, men slutter på a istedet for e. Nr. to er et norrønsk navn. Gutteformen er Leiv. Lilja Liv
Helhana Skrevet 22. oktober 2012 #137 Skrevet 22. oktober 2012 Har to navn. Begge begynner på L. Første er en plante, men slutter på a istedet for e. Nr. to er et norrønsk navn. Gutteformen er Leiv. Lilja Liv Lilja er korrekt. Ikke Liv. 6 bokstaver. Ikke et ungpikenavn
Kathrine. Skrevet 22. oktober 2012 #138 Skrevet 22. oktober 2012 Har to navn. Begge begynner på L. Første er en plante, men slutter på a istedet for e. Nr. to er et norrønsk navn. Gutteformen er Leiv. Lilja Liv Lilja Lindis
what a drittkjerring Skrevet 22. oktober 2012 #139 Skrevet 22. oktober 2012 Har to navn. Begge begynner på L. Første er en plante, men slutter på a istedet for e. Nr. to er et norrønsk navn. Gutteformen er Leiv. Lilja Liv Lilja er korrekt. Ikke Liv. 6 bokstaver. Ikke et ungpikenavn Lilja Live? Lilja Levie?
Helhana Skrevet 22. oktober 2012 #140 Skrevet 22. oktober 2012 Har to navn. Begge begynner på L. Første er en plante, men slutter på a istedet for e. Nr. to er et norrønsk navn. Gutteformen er Leiv. Lilja Liv Lilja er korrekt. Ikke Liv. 6 bokstaver. Ikke et ungpikenavn Lilja Live? Lilja Levie? Nei.. Av alle rare kombinasjoner; Lilja Leikny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå