Gå til innhold

Når kan barn se legenden av Narnia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere?

Skolestart syns jeg. Er ikke så skummel. Syns jammen Sabeltann er skumlere til tider;)

Skrevet

Kommer ann på hvilken verson det dreier seg om.

Skrevet

Den gamle versjonen, den som brukte å gå på tv i romjula tenker jeg er greit å se fra de er ganske små, men hvis du tenker på filmene, så får i alle fall ikke min 6 åring se dem enda. Jeg har forøvrig en ganske sterk mening om at de ikke får se filmer før de pr definisjon er gamle nok, dvs så gamle som aldersgrensen på filmen sier. Det vil vel si at hun ikke får se disse filmene før hun er 11 år... Har en 16 åring også og har vært rimelig strikt på dette. Tenker at jeg ønsker å lære ungene mine at vi ikke kan velge hvilke regler vi skal følge og hvilke regler vi ikke skal følge. De er der for en grunn...

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Prøvde med gutten min da han var 5-6 men han syns de var kjedelige..men nå er han straks 8 og han elsker de filmene utrolig nok :)

Skrevet

Min eldste så den første nye filmen i fjor. Da var han nesten 8 år. Stor stas.

Skrevet

Dersom aldersgrensen er 11 år, kan vel barna se den med voksne når de er ni. Mener det er det som praktiseres på kinoene rundt om, var i alle fall det for noen år siden.

Skrevet

Dersom aldersgrensen er 11 år, kan vel barna se den med voksne når de er ni. Mener det er det som praktiseres på kinoene rundt om, var i alle fall det for noen år siden.

Mener det er 4 år yngre, men da med å se den sammen med en voksen:) Så altså fra 7 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...