Gå til innhold

Hva skal Lille gutten vår hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er enig om 3 navn hver, får vite om det er gutt eller jente 26 Oktober. blir det jente blir det Eva Josefine eller Josefine Aurora.

Mine favoritter :

Trym Jonathan

Emil Johannes

Mathias Alexander

Samboerens favoritter :

Daniel Andreas

Emil Mathias

Mathias Andrè

Vi vil ha med 2 navn vidre og velge hva som passer best for gutten vår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som klinga best i mine ører: Emil Johannes og Eva Josefine

Skrevet

Takk for svar :) Men vil gjerne ha 2 guttenavn også :) , har jo 2 jentenavn klare :) skrev kanskje litt dumt

Skrevet

Daniel Alexander? :)

Fint navn blir det nok uansett!

Skrevet

Nei han vil ha Andreas :) må må nesten la han få det :)

Skrevet

Veldig fint om dere stemmer på 2 guttenavn :) takk på forhånd :)

Skrevet

Jeg liker ikke dobeltnavn, men det navnet jeg synes er finest av disse er Trym og Daniel

Skrevet

Ser ut som begge liker Emil og Mathias.

Hva med Emil Andreas?

Skrevet

skriv navna på lapper, legg dine navn i ei skål, og hannes i ei skål...trekk hver deres lapp...de to alternativa blir d :) enkelt og greit! Ka vi lika har jo ikkje så masse å si igrunn...e jo dåkke som skal bruke navnet :)

Skrevet

Takk for svar. Vi skal ha dobbelt fordi storebror, jeg og pappaen har det :). Samboeren min liker ikke Emil Andreas ,men jeg synes det er fint. løvemamma kunne det,men for og være ærlig tror jeg kanskje ikke vi hadde vert fornøyde med valget da,lettere og se hva andre mener,vi liker jo godt alle 6 :)

Skrevet

Trym Jonathan liker jeg best. Så synes jeg Emil Andreas er fint:)

Skrevet

i er enig om 3 navn hver, får vite om det er gutt eller jente 26 Oktober. blir det jente blir det Eva Josefine eller Josefine Aurora.

André er harry og belastet i mine øyne (og for all del - aksenten må være riktig vei!). Bare det forteller meg kanskje at dette er et navn dere ikke bør bruke...

Liker Emil, Trym og Johannes.

Så stemmer for Trym Johannes eller Emil Johannes.

Eva Josefine klang lettere enn Josefine Aurora (hele syv stavelser blir for mye for min smak, og jeg er sikker på at de færreste vil "gidde" å bruke begge).

Lykke til :-)

Skrevet (endret)

Takk for svar :) Emil Andreas er uaktuelt dessverre,Pappan vil ikke ha det,men er bedre for min del enn Daniel Andreas :).

Andrè er veldig kjedelig ja,men er 2 om navn,så han må få sine valg også :). Takk for stemmen din, Blir ikke Trym Johannes,det er helt uaktuelt. Blir nok uansett bare og bruke Josefine av jentenavnene hvis det er jente :). Og Emil,Mathias, Emil Mathias,Daniel eller Jonathan til daglig hvis det er en liten gutt :)

Takk for det

Endret av snartmamma2013
Skrevet

Blir ikke Trym Jonathan, men Jonathan Matheo :)..

Så nå er det

Emil Johannes

Jonathan Matheo

Mathias Alexander

Emil Mathias

Mathias Andrè

Daniel Andreas

Faren ville ikke ha Trym.

Skrevet

Av alle de liker jeg nå best Mathias Alexander, Emil Johannes og Daniel Andreas :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Redd for denne lille gutten blir navnløs hvis vi får en sønn, er veldig vanskelig, han kan jo ikke hete alle navnene heller, hadde faktisk vert lettere da :)

Skrevet

Han kan vel, men det hadde kanskje blitt litt rart, hehe.

Lykke til med navnevalget. Kanskje det er lettere når dere ser barnet?

Skrevet

Ja synes det :) er vel kanskje ikke lovlig heller,vet ikke om det er noen grenser. Ja, det kan hende :) men vil gjerne ha 2 navn klare,så velger vi når han kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...