Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Går det an å ha eggløsning selv om man blør (ikke mensen)? Skulle hatt eggløsning denne helgen, men begynte plutselig å blø (mye brunt med litt friskt blod, sorry ekle detaljer).. Fikk positiv eggløsningstest i kveld, men kan den slå falsk positiv ut på grunn av blodet?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Stoler på testen, men lurer på om det er lenge siden du tok en celleprøve?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Stoler på testen, men lurer på om det er lenge siden du tok en celleprøve? Takk for svar Er 23 og har 1 barn, men de har alltid sagt at det ikke er noe vits i å ta celleprøve før eg blir 25.. Har hatt dette problemet før at eg plutselig kan begynne å blø utenom mensen, men no har den vært veldig stabil siden mai, så syns det var litt rart at den skulle begynne å tulle seg igjen no.
eliona Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tror det er helt normalt å få en liten blødning eller brunlig utflod når man har eggløsning. Så du kqn nok bare stole på testen.
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Stoler på testen, men lurer på om det er lenge siden du tok en celleprøve? Takk for svar Er 23 og har 1 barn, men de har alltid sagt at det ikke er noe vits i å ta celleprøve før eg blir 25.. Har hatt dette problemet før at eg plutselig kan begynne å blø utenom mensen, men no har den vært veldig stabil siden mai, så syns det var litt rart at den skulle begynne å tulle seg igjen no. Høres rart ut... Tror absolutt ikke EL-testen slår positivt ut pga blod. Man kan blø bittelitt ved EL og ved en festeblødning, men har aldri hørt at det har vært mye blod og ikke opplevd det selv... Men kanskje det er en forklaring på det... Ellers vet jeg at EL-tester kan være falskt positive hvis man har diverse former for hormonforstyrrelser eller er gravid. Har du brukt p-piller en stund og så sluttet?
fisken2015 Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Det er veldig vanlig å ha mellomblødninger, og også spotte litt i forbindelse med eggløsning. Dette har jeg vært "plaget" med selv i mange år. Har hørt an en kan være ekstra fruktbar hvis en blør litt i forbindelse med EL, men dette stemmer overhode ikke på meg siden vi ikke har klart å lage barn på egenhånd :-) Testen slå ikke ut falskt positivt pga spotting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå