Gå til innhold

Advarer mot dentinox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som ikke vet det også. Selv om du har fått det med deg er det sikkert mange der ute som ikke har det. Jeg er en av dem. Jeg så det nå pga en venninne publiserte det på fb.

Skrevet

Dette var faktisk nytt for meg, takk for tips!

Skrevet

Det er rart de fortsatt selger det stoffet. Nå begynner det å bli lenge siden jeg leste om det, og har til og med blitt advart mot å bruke det på helsestasjonen.

Skrevet

Det var nytt for meg og,å jeg brukte det senest igår :S

Skrevet

Det som er nytt er at det er meldt som bivirkning i Norge nå, altså ved bruk av Dentinox. Har vært meldt om bivirkninger fra utlandet tidligere, men da er stoffet brukt i ganske mye høyere konsenstrasjon.

Skrevet

Jeg skal ikke bagatellisere noe, men bivirkninger av Dentinox er sjeldne, og som det fremgår av denne artikkelen også fikk dette barnet MYE av stoffet. Min eldste har fått en dråpe smurt på gommen 2-3 kvelder på rad et par ganger i løpet av de siste to årene. Og det kommer jeg til å fortsette med også til både ham og lillebror ved behov.

Skrevet

Kommer aldri til å bruke det på mine barn etter at jeg så en mor dyppe tannbørsten nedi flaska og pussa gommene på babyen. Fikk helt stygga på det. Hun har forresten ikke omsorgen for sine barn idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...