Gå til innhold

The no cry solution, er den verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evnt turen til biblioteket med påfølgende purringer og purregebyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den når jeg var gravid og leste den første gang da. Etter fødsel så brukte jeg den mer aktivt så jeg synes det var verd pengene. :)

Skrevet

Jeg elsket den boka!

Førstemann sov "aldri", og den boka reddet oss virkelig!

Og så lærte jeg mye om barn og soving, som gjorde at jeg på en bedre måte kunne gi barnet mitt det det trengte, uten å få dårlig savittighet elleer bli usikker på om jeg gjorde det rette.

Skrevet

Jeg elsket den boka!

Førstemann sov "aldri", og den boka reddet oss virkelig!

Og så lærte jeg mye om barn og soving, som gjorde at jeg på en bedre måte kunne gi barnet mitt det det trengte, uten å få dårlig savittighet elleer bli usikker på om jeg gjorde det rette.

Takk for svar begge to.

Kan dere si noe kort om hva grunntanken er?

Skrevet

Er nok verdt det hvis du har nytte av den, men den funket ikke her.

Skrevet

Grunntanken er at barnet skal få hjelp til å lære seg å finne søvnen selv, men at det hele tiden skal føle seg trygt.

Boka inneholder noen skjema som du kan fylle ut, som hjelper deg med å finne et mønster i hva som gjør at barnet ditt sovner lett/sover godt og hva som gjør at barnet ditt trenger lang tid på å sovne, og sover urolig.

Den inneholder også tips til hva man kan gjøre for å hjelpe barnet sitt, og hvordan man skal tolke de ulike signalene barnet gir.

Det tok oss 2 uker å lære førstemann å finne søvnen selv, uten at det var NOE gråting. Og vi hadde samsovet og puppet i søvn helt frem til den dagen ;)

Skrevet

Skjema -da er det uansett verdt det. Resultat eller ikke. Da kan jeg i det minste kanskje få følelsen av at jeg skjønner meg på avkommet. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...