Ikkesåallerværst Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Evnt turen til biblioteket med påfølgende purringer og purregebyr.
Mamma4livet Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg kjøpte den når jeg var gravid og leste den første gang da. Etter fødsel så brukte jeg den mer aktivt så jeg synes det var verd pengene.
(Want to be a) MILF! Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg elsket den boka! Førstemann sov "aldri", og den boka reddet oss virkelig! Og så lærte jeg mye om barn og soving, som gjorde at jeg på en bedre måte kunne gi barnet mitt det det trengte, uten å få dårlig savittighet elleer bli usikker på om jeg gjorde det rette.
Ikkesåallerværst Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg elsket den boka! Førstemann sov "aldri", og den boka reddet oss virkelig! Og så lærte jeg mye om barn og soving, som gjorde at jeg på en bedre måte kunne gi barnet mitt det det trengte, uten å få dårlig savittighet elleer bli usikker på om jeg gjorde det rette. Takk for svar begge to. Kan dere si noe kort om hva grunntanken er?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Er nok verdt det hvis du har nytte av den, men den funket ikke her.
(Want to be a) MILF! Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Grunntanken er at barnet skal få hjelp til å lære seg å finne søvnen selv, men at det hele tiden skal føle seg trygt. Boka inneholder noen skjema som du kan fylle ut, som hjelper deg med å finne et mønster i hva som gjør at barnet ditt sovner lett/sover godt og hva som gjør at barnet ditt trenger lang tid på å sovne, og sover urolig. Den inneholder også tips til hva man kan gjøre for å hjelpe barnet sitt, og hvordan man skal tolke de ulike signalene barnet gir. Det tok oss 2 uker å lære førstemann å finne søvnen selv, uten at det var NOE gråting. Og vi hadde samsovet og puppet i søvn helt frem til den dagen
Ikkesåallerværst Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2012 Skjema -da er det uansett verdt det. Resultat eller ikke. Da kan jeg i det minste kanskje få følelsen av at jeg skjønner meg på avkommet. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå