Gjest Ziva Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Sushi levert på døren Når gubben er borte og barn i seng da blir det sushi på a mor. Nyåpnet sushibar/restaurant rett borti gata
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Sushi levert på døren Når gubben er borte og barn i seng da blir det sushi på a mor. Nyåpnet sushibar/restaurant rett borti gata UTDYP takk! Sitter her klein som et udyr, og sushi er det eneste som kurerer kleinhet. Hjemkjøring altså? Jeg ble akutt sulten nå! Og øyner håp!
Gjest Mentha Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 ÅÅÅh. det er vel bortimot det eneste jeg savner fra storbyen. Sushi pÅ hjemkjøring - og spesielt fra House of Sushi. Mmm, beste sushien i byen! Kos deg og nyyyyt! Husk at jeg følger hver bit mentalt og sitter med store hundeøyne og venter pÅ at en bit skal falle i fanget mitt.
Gjest Mentha Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Sushi levert på døren Når gubben er borte og barn i seng da blir det sushi på a mor. Nyåpnet sushibar/restaurant rett borti gata UTDYP takk! Sitter her klein som et udyr, og sushi er det eneste som kurerer kleinhet. Hjemkjøring altså? Jeg ble akutt sulten nå! Og øyner håp! http://www.roomservice.no/Middag/Opphav/Japansk/tabid/447/List/0/CategoryID/99/Level/a/Default.aspx her er et alternativ`?
Gjest Ziva Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Gleder meg vilt til det ringer på døra. Juliea - navn på stedet kan du få på WF. Mentha - skal nyte hver bit og tenke på deg. Jeg har gått med på å flytte litt lenger ut på landet. Men har ett kriterie og det er at det må være rimelig fornuftig avstand til Sushibar/restaurant.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Thank you my friend! Min bestilling er nå akseptert og maten kan forventer 22.30 lenge til, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... Kan man bruke vårruller som barnehagemat btw?
bIomstre Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Nå måtte jeg gå å sjekke om min lokale sjappe leverer på døra. Fant ikke noe gitt, så da får jeg ta lunsj der i morra og nøye meg med taco og guacamolerester nå Kos deg!
Gjest Ziva Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Sushien er fortært med andakt og følelse, og jeg sitter her med et smil om munnen å tenker at dette må jeg snart gjøre igjen.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Min er halvfortært.. Måtte kjøpe masse for å komme over en pris for utkjøring.. Den var grei, men ikke super sushi. Men fikk sårt etterlengtet Urge også Så livet i dag ble bra det, selvom jeg trodde jeg skulle dø her et øyeblikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå