LettBris Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Har i løpet av høsten et mål om å få trent mer, og ser at det anbefales at man trener 2-3 dager per uke - men samtidig bør man være aktiv i minst en time per dag? Jeg jobber i butikk og er veldig aktiv de dagene jeg er på jobb + at jeg går til/ fra barnehagen med minstemann. Prøver ellers å ta raske joggeturer 3 dager i uken. Hvor mye trener dere?
Gråsonen Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg prøver å få til 5 ganger i uka. Ofte blir det til 4 ganger pr uke. Jeg trener i helger også Spinning 2 ganger i uka og styrketrening 3 ganger i uken.
~*MulattMamma*~ Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Tirsdag og torsdag ettermiddag + lørdag og søndag morgen/formiddag:)
LivetErEnLek Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg trener 4-5 ganger i uka. Alt fra pilates, bodybalance til fatburner og bodypump. Hadde det vært mulig, hadde jeg trent hver dag, opp til flere ganger om dagen.
Piny Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 hvordan i all verden rekker dere dette!?hva gjør mennene deres da, bare sitter hjemme etter ungene har lagt seg? Jeg trener to ganger i uka og rekker så vidt det mellom mat laging og rydding osv og vi har liten leilighet og er to som bidrar ganske likt.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har akkurat begynt ed 2 ganger i uken. Det er timer med personlig trener så jeg få skikkelig kvalitet av treningen, og trenger ikke trene så mye mer enn det.
Vicky 83 Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 To ganger i uken. Juliea: hva betaler du for PT? Er det ikke fryktelig dyrt å bruke det så mye?
LettBris Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg må si at jeg er temmelig stolt over å få til 2-3 dager i uka i tillegg til at jeg har en jobb hvor jeg går/ bøyer/ løfter 4-6 timer i strekk per dag - og jeg har to barn og en mann jeg vil tilbringe tid med også
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 To ganger i uken. Juliea: hva betaler du for PT? Er det ikke fryktelig dyrt å bruke det så mye? Jo jeg tror det koster litt. Hmm 350 pr gang tror jeg? så 700 i uken. Men det er det verdt altså. jeg må stramme opp litt for noen jobber som skal tas. Og med min selvdisiplin går ikke det av seg selv nei.. Sitter nå å manner meg opp! Time i dag kl 14 :/ Trener på Elixia.
*Lissi* Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Trener 2 til 3 ganger. Skal prøve å bli oftere iløpet av høsten.
Gjest Filifjonka Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 To ganger i uka. Pluss daglige turer med hunden. Pluss at jeg går veldig mye i jobben min. Men jeg trener hjemme i stua med treningsdvd.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Akkurat nå... Ingenting. Men det vil endre seg når vi er ferdig med husbyggingen og går tilbake til normalen. Da trener jeg ca 3 dager i uken, kanskje 4. Til du som lurte på når en får tid. Jeg pleier å trene på morgningen før jobb 2-3 morgninger i uken. Da er det uansett han som leverer, så jeg går ekstra tidlig de dagene. Og så blir det kanskje en løpe/joggetur på formiddagen en av dagene i helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå