Gå til innhold

Hvor ofte får dere trent??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i løpet av høsten et mål om å få trent mer, og ser at det anbefales at man trener 2-3 dager per uke - men samtidig bør man være aktiv i minst en time per dag?

Jeg jobber i butikk og er veldig aktiv de dagene jeg er på jobb + at jeg går til/ fra barnehagen med minstemann.

Prøver ellers å ta raske joggeturer 3 dager i uken.

Hvor mye trener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å få til 5 ganger i uka. Ofte blir det til 4 ganger pr uke. Jeg trener i helger også :)

Spinning 2 ganger i uka og styrketrening 3 ganger i uken.

Skrevet

Tirsdag og torsdag ettermiddag + lørdag og søndag morgen/formiddag:)

Skrevet

Jeg trener 4-5 ganger i uka. Alt fra pilates, bodybalance til fatburner og bodypump. Hadde det vært mulig, hadde jeg trent hver dag, opp til flere ganger om dagen.

Skrevet

hvordan i all verden rekker dere dette!?hva gjør mennene deres da, bare sitter hjemme etter ungene har lagt seg? Jeg trener to ganger i uka og rekker så vidt det mellom mat laging og rydding osv og vi har liten leilighet og er to som bidrar ganske likt.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg har akkurat begynt ed 2 ganger i uken. Det er timer med personlig trener så jeg få skikkelig kvalitet av treningen, og trenger ikke trene så mye mer enn det.

Skrevet

To ganger i uken.

Juliea: hva betaler du for PT? Er det ikke fryktelig dyrt å bruke det så mye?

Skrevet

Jeg må si at jeg er temmelig stolt over å få til 2-3 dager i uka i tillegg til at jeg har en jobb hvor jeg går/ bøyer/ løfter 4-6 timer i strekk per dag - og jeg har to barn og en mann jeg vil tilbringe tid med også ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

To ganger i uken.

Juliea: hva betaler du for PT? Er det ikke fryktelig dyrt å bruke det så mye?

Jo jeg tror det koster litt. Hmm 350 pr gang tror jeg? så 700 i uken. Men det er det verdt altså. jeg må stramme opp litt for noen jobber som skal tas. Og med min selvdisiplin går ikke det av seg selv nei.. Sitter nå å manner meg opp! Time i dag kl 14 :/

Trener på Elixia.

Skrevet

Trener 2 til 3 ganger. Skal prøve å bli oftere iløpet av høsten.

Gjest Filifjonka
Skrevet

To ganger i uka. Pluss daglige turer med hunden. Pluss at jeg går veldig mye i jobben min.

Men jeg trener hjemme i stua med treningsdvd.

Skrevet

Akkurat nå... Ingenting. Men det vil endre seg når vi er ferdig med husbyggingen og går tilbake til normalen. Da trener jeg ca 3 dager i uken, kanskje 4.

Til du som lurte på når en får tid. Jeg pleier å trene på morgningen før jobb 2-3 morgninger i uken. Da er det uansett han som leverer, så jeg går ekstra tidlig de dagene. Og så blir det kanskje en løpe/joggetur på formiddagen en av dagene i helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...