Gå til innhold

Passer denne vesken og disse støvlettene sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

og hva er den perfekte jakke for å gjøre antrekket komplett?

Skrevet

De passer sammen de. Akkurat passe kjedelige. Etter min smak. Godt vi er forskjellige alle mann

Skrevet

Ja! Rålekkert. Skulle ønske jeg hadde råd til den veska der, løp og kjøp!

Hvilken jakke som kompletterer antrekket, kommer vel an på hva du skal med antrekket? Pønte dæ, jobbe, hverdags?

Skrevet

Passer bra sammen det :)

Kommer an på anledningen, men en klassisk dressjakke/blazer kan passe sammen med veske og støvletter. Og et fint skjerf ;)

Skal du være litt mer røff/rocka så passer det med ei skinnjakke og skinnyjeans

Gjest overlord
Skrevet

Passer bra sammen det :)

Kommer an på anledningen, men en klassisk dressjakke/blazer kan passe sammen med veske og støvletter. Og et fint skjerf ;)

Jeg er ikke den rocka typen:) Jeg liker blazere og trench coats. Kan jeg bruke mørkegrå blazer til brunt? Eller krasjer det helt? Jeg liker ikke så godt å kombinere sort og brunt. Derfor har jeg ikke brune støvletter og brun veske (enda). Men syns det er veldig fint.

Gjest overlord
Skrevet

Ja! Rålekkert. Skulle ønske jeg hadde råd til den veska der, løp og kjøp!

Hvilken jakke som kompletterer antrekket, kommer vel an på hva du skal med antrekket? Pønte dæ, jobbe, hverdags?

Hverdags stort sett:)

Gjest overlord
Skrevet

Kul, og dyr, veske :) Støvlettene? Ikke helt fin smak, men passer fint ihop - som du spør om.

Jakke? Jeg er dronningen av olajakke, men det var kanskje ikke helt det du var ute etter ;) Siden veska kostet tusen og litt flere tusen så kan jeg foreslå noe fra H&M:

http://www.hm.com/no...article=03820-A

http://www.hm.com/no...article=00928-A

Takk for forslag! Den øverste var veldig fin! Det var den andre også, men rødt blir for mye for meg:)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kul, og dyr, veske :) Støvlettene? Ikke helt fin smak, men passer fint ihop - som du spør om.

Jakke? Jeg er dronningen av olajakke, men det var kanskje ikke helt det du var ute etter ;) Siden veska kostet tusen og litt flere tusen så kan jeg foreslå noe fra H&M:

http://www.hm.com/no...article=03820-A

http://www.hm.com/no...article=00928-A

Takk for forslag! Den øverste var veldig fin! Det var den andre også, men rødt blir for mye for meg:)

Rødt er en vanesak og jeg bruker det ikke noe særlig selv, men naboen min har en nesten slik kåpe og hun er så utrolig fin i den :)

Skrevet

Lite sidesprang, men;

Antar at du vet at den vesken på den nettsiden den er fake?

Skrevet

Lite sidesprang, men;

Antar at du vet at den vesken på den nettsiden den er fake?

Hvordan vet du det? Bare nysgjerrig, når prisen er som den er. Jeg vet ikke nok om sånt.

Skrevet

Ja, passer jo sammen, men jeg er ikke så glad i at alt matcher for mye, jeg da. Liker du den engelske ride-mote-stilen, så kan du jo kjøpe deg en sånn vattert, mørkeblå kort jakke til. Selv hadde jeg valgt en knelang ullkåpe med belte i livet og med stramt snitt. Hva enn du gjør, bruk det iallfall ikke sammen med allværsjakke!! :-)

Skrevet

Passer bra sammen det smile.png

Kommer an på anledningen, men en klassisk dressjakke/blazer kan passe sammen med veske og støvletter. Og et fint skjerf wink.png

Jeg er ikke den rocka typen:) Jeg liker blazere og trench coats. Kan jeg bruke mørkegrå blazer til brunt? Eller krasjer det helt? Jeg liker ikke så godt å kombinere sort og brunt. Derfor har jeg ikke brune støvletter og brun veske (enda). Men syns det er veldig fint.

Fint når man ikke matcher så perfekt, også. For eksempel de brune tingene der til en grå eller sort kåpe, eller om du har en brunlig jakke og de brune støvlettene bryte det opp med en fargerik veske i stedet for den brune.

Skrevet

Netaporter er en seriøs side, ingen fake produkter der.

Skrevet

Lurer på hvor du får det fra at Net-a-Porter selger fake Mulberry?

Liker for øvrig veska, men hadde nok ikke kjøpt støvlettene selv.

Mørke smale jeans og grå blazer fungerer nok veldig fint.

Gjest overlord
Skrevet

Noen som har forslag til andre støvletter som er pene sammen med denne veska? Jeg liker at sko og veske har samme farge, så jeg kjøper ikke det ene før jeg har funnet det andre.

Selv syns jeg disse støvlettene var helt ok, hverken mer eller mindre. Så jeg er åpen for andre forslag:) Men må ikke ha veldig høy hæl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...