tato Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Noen som har prøvd de fra hm eller lindex? Funker de, eller er det noen andre som kan anbefales?? Skal på med kjolen til helgen, og kunne tenke meg noe som holder inn magen litt... Noen tips?
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 CUbus har sånne "bokser" greier i litt tykkere strømpebukse stoff som er gode og strammer inn magen og lufter rumpa.
tato Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2012 He he, lufter rumpa ;-) Tror jeg står over det, men skal sjekke ut boxeren da . Takk for svar.
babypus-mai Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Kjøpte hold-in singlet på H&M, følte at den la seg i "ruller" når jeg satt og måtte trekke den ned hver gang jeg reiste meg. Kanskje den var for trang...
LivetErEnLek Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 De selger Hold-in bodyer på lindex, helt geniale. Blir så slank og fin atte
Fire småtroll Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har hold-in singlet fra Lindex, den er grei nok men holder ikke veldig mye inn. Den har også lett for å rulle/skli opp. Har mye bedre erfaring med enten hold in truse som går helt opp til bh'en eller body, har begge deler fra KappAhl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå