Regnbuemamma Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 I år har jeg ikke så mange kronene å kjøpe julegaver for.. men ønsker likevel å vise de nærmeste at jeg setter ufattelig stor pris på dem.. så jeg tenkte å gi : En kurv med litt sjokolade, hjemmelagd chilli/hvitløksolje, strikket "hals" til hver(par), en pose hjemmelagd pikekyss, hjemmelagd sjokoladekjeks, en fotokalender av ungene (var heldig å fikk tak i til 75% rabatt) og en halv side kanskje hjemmerøket laks, et par lys og servietter.. prisen vil knapt bikke 100 kr siden jeg gjør det meste selv.. Hhadde du blitt glad eller synes du det er en kjip gave..?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Ja, bortsett fra fotokalender av ungene dine
Regnbuemamma Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2012 Ja, bortsett fra fotokalender av ungene dine Hehe, forståelig..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Fin presang, men jeg tror ikke det blir så billig for deg som du tror. Det der koster mer enn hundrelappen.
Iiiiik Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg ville blitt veldig glad for en sånn gave! Fotokalender er det kun den aller nærmeste familien som blir glad for.
Regnbuemamma Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg ville blitt veldig glad for en sånn gave! Fotokalender er det kun den aller nærmeste familien som blir glad for. Ja, er til tante, onkel og besteforeldrene som får slik...
Hybelkanina Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave! Mye mer glad for slikt enn en upersonlig gave som det har tatt avsenderen ett minutt å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Søsteren til mannen laget fløtekarameller og pakket inn i aluminiumsfolie stykkevis et år hun hadde lite penger. Det var den beste gaven vi fikk det året:)
Regnbuemamma Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2012 I fjor bakte jeg en kurv med mye godt til en venninne og familien til jul siden jeg viste de skulle være mange i juledagene... Men fikk ikke et takk en gang.. derfor er jeg redd for at familien min skulle syns at dette er kjipt... Vertfall kjedli for meg å bruke masse tid på en gave jeg håper folk liker om de ikke gjør det:(
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg syns det høres ut som en kjempefin gave! Pris på gaver går etter min mening over alle støvelskafter og jeg skjønner ikke hvordan det skal bli om denne kjøpefesten fortsetter.(høres ut som en gammel sur tante ) Det er tanken som teller og du legger jo mye flid i det du lager, så dette høres supert ut! Skulle ønske jeg var like flink til å lage slike ting
Iiiiik Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg ville blitt veldig glad for en sånn gave! Fotokalender er det kun den aller nærmeste familien som blir glad for. Ja, er til tante, onkel og besteforeldrene som får slik... Da er det en super gave! Kommer jo an på hvordan besteforeldrene og tanter og onkler er selvfølgelig. Har friskt i minne den gangen jeg ga mannen en geit. Eller gavekort der det stod at en eller annen i Sør-Amerika fikk en geit. Det ble ikke godt tatt imot
marsgutt 2013 Skrevet 21. oktober 2012 #14 Skrevet 21. oktober 2012 jeg er ikke så krav stor når det gjelder gaver jeg da, men jeg hadde blitt veldig gla for en slik gave. jeg får vært år en pose med sm godt fra min store bror og så brenner han noen cd til meg. er fornøyd med det og jeg
Himmel og hav Skrevet 21. oktober 2012 #15 Skrevet 21. oktober 2012 I fjor bakte jeg en kurv med mye godt til en venninne og familien til jul siden jeg viste de skulle være mange i juledagene... Men fikk ikke et takk en gang.. derfor er jeg redd for at familien min skulle syns at dette er kjipt... Vertfall kjedli for meg å bruke masse tid på en gave jeg håper folk liker om de ikke gjør det:( Jeg hadde blitt veldig glad, men det er viktig å se an mottakerene. Jeg har brent meg på det samme og lagt ned masse tid og arbeid i å lage en gave for hånd til svigerfamilie, bare for å oppdage at de ikke en gang skjønte at det var jeg som hadde laget dem ("Er de kjøpt på Princess?").
Regnbuemamma Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 21. oktober 2012 I fjor bakte jeg en kurv med mye godt til en venninne og familien til jul siden jeg viste de skulle være mange i juledagene... Men fikk ikke et takk en gang.. derfor er jeg redd for at familien min skulle syns at dette er kjipt... Vertfall kjedli for meg å bruke masse tid på en gave jeg håper folk liker om de ikke gjør det:( Jeg hadde blitt veldig glad, men det er viktig å se an mottakerene. Jeg har brent meg på det samme og lagt ned masse tid og arbeid i å lage en gave for hånd til svigerfamilie, bare for å oppdage at de ikke en gang skjønte at det var jeg som hadde laget dem ("Er de kjøpt på Princess?"). dessverre er det mange som forventer dyre gaver som er kjøpte..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 Gaven er kjempeflott, men jeg skjønner heller ikke hvordan dette kan koste bare 100 kroner.... du skal jo ha råvarer til å lage sjokoladekjeks og olje, og garn til å lage halser, og både en kurv og en pakke servietter koster jo litt....laks også. Ikke at det skal hindre deg, men vil som en annen påpeke at dette kanskje ikke blir så billig som du tror.
Gjest sandyBay1 Skrevet 21. oktober 2012 #18 Skrevet 21. oktober 2012 I fjor bakte jeg en kurv med mye godt til en venninne og familien til jul siden jeg viste de skulle være mange i juledagene... Men fikk ikke et takk en gang.. derfor er jeg redd for at familien min skulle syns at dette er kjipt... Vertfall kjedli for meg å bruke masse tid på en gave jeg håper folk liker om de ikke gjør det:( Jeg hadde blitt veldig glad, men det er viktig å se an mottakerene. Jeg har brent meg på det samme og lagt ned masse tid og arbeid i å lage en gave for hånd til svigerfamilie, bare for å oppdage at de ikke en gang skjønte at det var jeg som hadde laget dem ("Er de kjøpt på Princess?"). Seriøst?? er folk så dumme? Hadde blitt kjempeglad om det hadde kommet under juletreet mitt <3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #19 Skrevet 21. oktober 2012 I fjor bakte jeg en kurv med mye godt til en venninne og familien til jul siden jeg viste de skulle være mange i juledagene... Men fikk ikke et takk en gang.. derfor er jeg redd for at familien min skulle syns at dette er kjipt... Vertfall kjedli for meg å bruke masse tid på en gave jeg håper folk liker om de ikke gjør det:( Jeg hadde blitt veldig glad, men det er viktig å se an mottakerene. Jeg har brent meg på det samme og lagt ned masse tid og arbeid i å lage en gave for hånd til svigerfamilie, bare for å oppdage at de ikke en gang skjønte at det var jeg som hadde laget dem ("Er de kjøpt på Princess?"). Huff jeg kunne fort funnet på å spørre om det samme, men det er jo bare fordi jeg ikke er vant til å få hjemmelagede gaver, og ville ikke forventet det. Men synes likevel det er de beste gavene når de først kommer! HI, jeg ville blitt kjempeglad for bare halvparten av alt det du ramser opp!
Regnbuemamma Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #21 Skrevet 21. oktober 2012 Da satser jeg på at familien også syns dette er flott... Takk for svar:)
4Smil Skrevet 21. oktober 2012 #23 Skrevet 21. oktober 2012 Denne gaven hadde betydd så utrolig mye mer enn en kjøpegave for meg! Jeg hadde også blitt rørt av at noen hadde laget en slik gave
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #24 Skrevet 21. oktober 2012 Det høres kjempeflott ut, stå på Jeg elsker feks lester og votter som er hjemmestrikka. Hjemmelaget karameller vet jeg er himmelsk godt, lag det du:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #25 Skrevet 21. oktober 2012 I år har jeg ikke så mange kronene å kjøpe julegaver for.. men ønsker likevel å vise de nærmeste at jeg setter ufattelig stor pris på dem.. så jeg tenkte å gi : En kurv med litt sjokolade, hjemmelagd chilli/hvitløksolje, strikket "hals" til hver(par), en pose hjemmelagd pikekyss, hjemmelagd sjokoladekjeks, en fotokalender av ungene (var heldig å fikk tak i til 75% rabatt) og en halv side kanskje hjemmerøket laks, et par lys og servietter.. prisen vil knapt bikke 100 kr siden jeg gjør det meste selv.. Hhadde du blitt glad eller synes du det er en kjip gave..? Hvordan får du alt dette til 100 kr? Selv om kalenderen er på tilbud, så vil det vel koste noe? og en kurv koster da litt. det samme med lys og servietter. En god olje koster ganske mye.... og du må ha flasker å ha oljen på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå