Tredjemann på vei :D Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Helt utrolig bra at de allerede nå i dag (søndag) har sendt varene mine etter å ha bestilt litt før kl.12 i dag Billig er det også, så dette anbefales!
lullaby Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Enig med deg! Billige tester, som funker som bare det. Har til og med kjøpt slike strimler og de har fungert akkurat som de skal.
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Har bare positive erfaringer med dem jeg og
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2012 Enig med deg! Billige tester, som funker som bare det. Har til og med kjøpt slike strimler og de har fungert akkurat som de skal. Ja, bestilte to strimler og en clearblue tidligere denne uka. Har brukt opp strimlene nå da, men bestilte meg en 10-pakning med nye strimler Hekta.no, hehe
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Enig med deg! Billige tester, som funker som bare det. Har til og med kjøpt slike strimler og de har fungert akkurat som de skal. Ja, bestilte to strimler og en clearblue tidligere denne uka. Har brukt opp strimlene nå da, men bestilte meg en 10-pakning med nye strimler Hekta.no, hehe Hehe, kjenner meg igjen der du var prøvere i nesten tre år, med uregelmessig mens, så du kan tro det gikk med noen tester
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg kunne jo godt ha ventet og bare brukt clearblue'n i slutten av neste uke, men hater virkelig å vente, også er det jo så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå