Gå til innhold

Dere som har barn med brune øyne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske tidlig, noen uker etter at hun kom til begynte øyefargen å skifte over til brun :)

Skrevet

De var på et vis brune da hun ble født, tror jeg. Litt sånn uklar, veldig dyp farge. Gikk ikke mer enn et par uker før de var "vanlig" brune.

Skrevet

Min har brungrønne øyne, og det gikk noen måneder før de begynte å skifte farge. Jeg tror også at det var først rundt halvannet år at de hadde "satt" seg.

Skrevet

Har ikke barn selv enda, men har brune øyne. På meg begynte de ikke å skifte før jeg var 10 mnd, og var helt brune da jeg var 12 mnd :) har veldig mørkebrune øyne.

Skrevet

Eldste ble født med brune øyne , nr to fikk brungrønne rundt 1 år

Skrevet

Min hadde mørk gråblå da han ble født: Etter en uke var de så å si sorte og de ble ikke lysere før han var i allefall 6 måneder. Han har nå mørkebrune (17 måneder). Jeg tror de fortsatt er i endring. Samboeren min hadde mørkebrune da han var barn, men nå har han lysere brune og mye grønt.

Skrevet

Den som har brune øyne hadde grumsete øyne da hun ble født og de gikk mer og mer over til brunt etter de første dagene. Var helt brune når hun var 2-3 mnd.

Skrevet

De ble født med brune øyne begge to.

Skrevet

Min hadde knall blå øyner da han ble født, men etter 1 måned ble de brune med blåe ringer rundt dem ;)

Skrevet

Jeg syns de var brune fra første stund. Dvs, eldste sine så helt svarte ut, mens yngste sine var da brune mener jeg, selvom v\det hevdes at alle blir født med blå øyne ;)

Skrevet

Min datter fikk brune øyne ganskenfort, ca to uker etter fødsel tror jeg. Hun ble født med dypblå øyne. Jeg kunne se med en gang at de trolig kom til å bli brune.

Skrevet

min har blå øyne, men tantebarnet mitt har nå knallbrune. De skiftet ikke før han var mellom 2 og 3 år, så det kan skje sent også. Han hadde helt klare blå fra fødsel og til cirka 1,5 år. Da begynte de gradvis å forandre seg og endte til slutt opp med mørkebrune. Ganske fascinerende i grunn.

Skrevet

Helt fra begynnelsen. Øynene var veldig mØrke, nesten sorte da han var fØdt og fØrste halvåret. Så ble de litt lysere brune etterhvert. Nå er han fem år og Øynene er nØttebrune med litt grØnt i. Jeg har helt blå Øyner og far har grØnne.

Skrevet

Min første hadde knall blå øyne ved fødsel. Endret seg ved 4-6 mnder hvor de ble mer grumsete, nå er de helt brune. Minste hadde ikke like blå ved fødsel, og har vel vært veldig grønnbrun siden starten vil jeg si, men føler det kanskje heller mer mot brunt nå. 1 år. Så får se om de blir mer brune etterhvert. Hvertfall helt forskjellige farge på de to. Her har foreldrene blå og brune da.

Skrevet

Var mørke fra fødselen av. Veit ikkje når dei vart "klart brune".

Skrevet

Dattera mi hadde brune øyne når hun ble født :)

Skrevet (endret)

nå har han ikke helt brune da, men i enkelte vinkler og lys ser de brune ut. han ble født med mørkeblå øyne, så ble de mer grønnblå, og nå er de grønne med noen brune områder. pappaen hadde helt brune og jeg har blågrønne med noen bittesmå prikker av brunt. så spent på om lillegutt sine endrer seg mer.. jeg hadde helt blå øyne som barn.

han er forresten 18 mnd.

Endret av Lille- MO
Skrevet

Har to barn med brune øyne, og nr 1 fikk brune øyne når han var ca 8 mnd. Nr 2 fikk ikke ordentlig brune øyne før hun var ca 14 mnd (er 15 mnd nå).

Skrevet

Hun ble født med veldig mørkebrune øyne, nesten sorte.

De har gradvis endret seg til å bli nøttebrune som mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...