Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 så TYNN som jeg var da jeg trodde jeg var tjukk. Har helt siden jeg kom i puberteten følt meg tjukk, og gjerne kledd meg i klær som var for store for å skjule dette (ja jeg vet det virker motsatt) Men når jeg ser på bilder fra den tiden, og helt opp til før jeg ble gravid med eldste - så var jeg jo helt normal, og i perioder til og med tynn. Tenk så mye tid og krefter jeg har kastetvekk på et dårlig selvbilde. Flere som har hatt det sånn ?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Heh, ja. Passer vel fint med ordtaket som heter; "Beauty is wasted on the young"
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 ja, jeg er vel kanskje der du ønsker å være veier lite, men når jeg ser meg i speilet mener jeg at jeg fint kan gå ned flere kilo og er ikke fornøyd med at magen buler(er ikke gravid assa) og rumpa henger..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Heh, ja. Passer vel fint med ordtaket som heter; "Beauty is wasted on the young" Bare for å pirke litt.... "Youth is waisted on the young"
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Heh, ja. Passer vel fint med ordtaket som heter; "Beauty is wasted on the young" Bare for å pirke litt.... "Youth is waisted on the young" Og når jeg skal pirke må jeg selvsagt slå til med en skriveleif.... *gremmes*
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Jepp! Eller i hvert fall i perioder... Men herregud så stygg jeg syntes jeg var i ungdomstiden, men det var jeg slettes ikke..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Heh, ja. Passer vel fint med ordtaket som heter; "Beauty is wasted on the young" Bare for å pirke litt.... "Youth is waisted on the young" Og når jeg skal pirke må jeg selvsagt slå til med en skriveleif.... *gremmes* Nja, jeg har nå hørt min versjon ganske mange ganger, så det er ikke bare noe jeg har funnet på selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå