Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Er det noen som har erfaringer med leger her på Voss ang. graviditet? For jeg skal bytte fastlege i fra hjemkommunen min til Voss og da hadde det vært kjekt å vite om noen er god og forståelsesfull.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Syns suranga på Vossamed er god og forståelsefull:-) Sykemeldte meg halvveis av svangerskapet fordi han syns det var viktigere at jeg fungerte hjemme med barna enn på jobb:-) Meeen er mange andre som liker han godt, så han har mange pasienter og det er ofte fullt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå