Gå til innhold

Katta har tissa i voksiposen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katta har ALDRI gjort fra seg inne og sier alltid ifra når den vil ut.. men nå har den selvfølgelig tissa i den splitter nye vognposen..

Hvordan skal jeg få den rein?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring når kattene har tisset på noe er at det må vaskes opptil flere ganger, med endel vaskemiddel. Så bruker jeg et par ganger uten noe vaskemiddel. Du må bare vaske til du ikke kjenner urinlukt lengre.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Hvilken voksipose har du da? Det er ikke alle som kan vaskes i vaskemaskinen, noen må på rens.

Skrevet

Det er derfor man ikke skal ha katter. Fordi de er ekle og heslige.

Skrevet

Det er derfor man ikke skal ha katter. Fordi de er ekle og heslige.

Det synes jeg om endel mennesker:o)

Skrevet

Er det classic så er det beste å sende den på rens. Er det en urban så vask den i maskina med eddik for å få vekk lukta og tromle den med tennisballer.

Skrevet

Fy faen!! Hiv h*n på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Leg vogn posen til bløyting i vann og en god desj vaskepulver for å få ut lukta. Etter på vasker du den på en forsiktig vask.

Jeg tenker også det kan være lurt å kjøre den i tørketrummelen etter på for å få den "fluffi" igjen.

Skrevet

Katta hadde gått på hue og ræva ut. Vognposen hadde fått noen omganger i vaskemaskinen med eddik.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Urban har ull i ryggstykket, og tåler dermed ikke vanlig vaskepulver ;)

Gjest April barn <3
Skrevet (endret)

Æsj. Hadde sendt den på rens og solgt den.

Endret av April barn <3
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Katta hadde gått på hue og ræva ut. Vognposen hadde fått noen omganger i vaskemaskinen med eddik.

Så du hadde kastet katta ut på seine høsten uten mat, vann eller ly og la den dø? Fordi den tisset i en voksipose? Interessant (og horribel?) tankegang hos enkelte mennesker.

Skrevet

Jepp det hadde jeg glatt gjort. Hadde blitt sint så pus kunne godt ha vært ute de timene det tok å få vasket posen. Så hadde den fått komme inn igjen.

Men det er nå ganske gjengs blant noen kattemennesker å slippe de ut når ferien begynner for å så skaffe seg ny når ferien er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...