Gå til innhold

Dere "Friends" elskere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er din all time favoritt episode?

Hvem syns du er morsomst?

Og hva er din favoritt replikk?

Just for fun... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Episoden der de er i England for Ross sitt bryllup og Chandler og Monica finner hverandre.

Joey er morsomst

og dette er favorittreplikken:

"It's not that common. It doesn't happen to every guy, and it IS a big deal!" (eller no' sånt)

Savner tirsdagskvelder med nye Friendsepisoder jeg...

Skrevet

Jeg liker episoden med unagi og en replikk fra den episoden når Rachel sier "Salmonskinnroll"

Og jeg liker alle :)

Skrevet

Episoden med den quizen om hverandre. Den er helt fantastisk!

Synes chandler er morsomst :-) åhh nå fikk jeg lyst til å grave frem serieboksene igjen.

Kommer ikke på én replikk som er den største høydaren. Blitt lenge siden jeg så på merker jeg!

Skrevet

Episoden med den quizen om hverandre. Den er helt fantastisk!

Synes chandler er morsomst :-) åhh nå fikk jeg lyst til å grave frem serieboksene igjen.

Kommer ikke på én replikk som er den største høydaren. Blitt lenge siden jeg så på merker jeg!

Skrevet

Haha! Den er min favoritt også, anonym 11:52. Jeg ler like mye hver gang jeg ser Unagi-episoden og Rachels "Salmonskinnroll"-kommentar :D

Ellers tror jeg nesten alle episodene er gode nr. 2, hehe, Friends er så morsomt!

Favoritten tror jeg må være Ross. Han har så artig karakter og spiller den så vanvittig bra. Phoebe liker jeg også godt. De er jo så rare - og det er så herlig!

Haha, huff, nå tok jeg meg faktisk i å le høyt, bare av tanken på Friends. Bare LITT fan, liksom ;)

Skrevet

Den beste replikken er :"you need to stop the q-tip when theres resistance". Og utrykket til chandler mens han sierdet :-) synes Ross er den beste skuspilleren, spiller rollen utrolig bra . Og greia med Ross og Rachel er jo så koselig, at de bevarer det gjennom alle sesongene :-)

Skrevet

Episoden med quizen er den beste, egentlig hele den sesongen :)

Phoebe er morsomst. Hun er passe fjern og skiller seg litt ut fra de andre med sin historie og egne valg.

Rachel: It's not that common, it doesn't happen to every guy and it is a big deal!

Chandler: I knew it!!

Skrevet

Den når de er oppe hele natten og kaster ball.

Alle replikkene om den katten til Rachel er hysteriske. :D

Jeg liker Ross best, spiller veldig variert. Phoebe som en god nr 2.

Skrevet

Beste episode : når Ross og Rachel blir sammen :-)

Ross er mest morsom :-)

Når Rachel ringer barnelegen på natta og roper: Wiener, Wiener, Wiener!!! i telefonen :-)

Skrevet

<3 ELSKER VENNER FOR LIVET! <3 :):) :):) :):) :)

Skrevet

Digger alt som har med friends. Greier ikke velge en spesiell replikk da mange er fantastisk morsom.

Ross. Selv om jeg liker alle egentlig.

Elsker episoden da Chandler og Monica forlover seg :))

Skrevet

Vanskelig å trekke ut en episode/replikk. Litt lenge siden jeg så "alle" episodene også, men husker episoden med Ross og skinnbuksa :D

Chandler sier til ham : "Remember to wake me up before you go-go" hehe... Også er han vel på date, og han blir helt svett inni skinnbuksa og får den ikke på igjen etter å ha vært på toalettet eller noe slikt :P

Savner tirsdagskveldene ja! Men de sender Friends på Tv Norge nå, maraton før i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...