Gjest April barn <3 Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Skal ordne til eldste gutten på 4.5 år. Prøvde å holde det billig i fjor, men det klarte jeg ikke. Forslag mottas med åpne armer :-)
Gjest AnneS Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg laget halve med småpakke og halve med aktiviteter Feks bake, lage fuglemat, skitur, se julefilm, kino osv. Lettvint, billig og ikke minst koselig for både voksne og barn ) Passer på å ha bakeaktiviteter og ting som tar litt tid i helger
Himmel og hav Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Om han samler på noe, fotballkort f. eks, så kjøper du en del sånne pakker og legger et kort i hver dag, evt sammen med en bit melkerull el. Så legger du heller litt mer i gaven på lørdag og søndag.
n74 Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg kjenner noen som tar annenhver dag med gave og annenhver med en melkeplett eller lignende.
Cornelianelia Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Her i huset henger vi et juletre i grønn papp på døra til barnerommet. Annenhver dag er det et juleklistremerke i kalenderen, som blir brukt til å pynte treet med. Dermed slipper jeg unna med halvparten så mange pakker. Billige gaver: billigst blir det med ting som kan deles opp. Jeg har kjøpt fingerdukker på IKEA, 8 for 39. Det blir fire pakker her, to til hver av ungene.
Gjest April barn <3 Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Aktiviteter var en kjempeide, takk :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Ikea og Nille har endel synes jeg + Søstrene Grene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå