Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 støtte om en er samboere og den ene ikke har arbeid/inntekt? Vi er samboer. Han har 100 % jobb. Vi har ei lita jente. Jeg er arbeidsledig og har ikke krav på dagpenger. Er det noe annet jeg har rett å søke på? Sosialstønad? Eller kan jeg ikke søke på noe når vi er samboer?
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Er jenta over 1 år og du har henne hjemme så kan du jo få kontantstøtte
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Kanskje du burde søke på en JOBB i stedet for sosialstøtte??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Kanskje du burde søke på en JOBB i stedet for sosialstøtte?? Ser du at hun skriver noe om at hun IKKE søker jobber??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Takk for svar Vet du Anonym bruker #3 så faktisk søker jeg jobber som bare det!!!! Jeg er helt fortvilet for det er utrolig vanskelig å få seg jobb i denne kommunen vi bor i og vi tenker t.o.m. på å flytte pga det!!! Jeg er fortvilet og jeg har ingen inntekt. Jeg har søkt om kontantstøtte og det kommer jo til å hjelpe på litt men min samboer tjener ikke nok at han klarer å betale livsopphold og alle regningene aleine. Jeg lurer bare på om jeg har rett på noe stønad så lenge jeg ikke har jobb! Jeg vil jobbe og håper at jeg får meg noe snart!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Er jo ikke verre enn å prøve. Dere kan vel også søke om bostøtte om dere samlet har veldig lav inntekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå