Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Vi har sex kanskje 2 ganger i mnd. Det har blitt sånn etter jeg ble gravid, da magen begynte å vokse. Han sier han er trøtt for tiden og sliten pga jobben, men tro meg, verken jobb eller trøtthet har kommet i veien før. Han var ALLTID klar. Jeg har selvsagt snakket med han om dette og forklart at jeg er redd det er meg, magen og graviditeten som fører til dette, men han står på sitt og sier det er han.. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Siden han alltid var klar før, hvorfor skal det plutselig bli sånn nå? Kan ikke akkurat si det er en boost for selvtilliten dette her.. Vi er begge i tidlig tjue-åra, så at sex skal bli et problem allerede nå, er jeg litt bekymret for.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Min er også sånn allerede.. Sist graviditet syntes han det var vanskelig på slutten når han følte at vi var tre i senga, og det kan jeg skjønne.. Men nå syntes han det er freaky med babyen i magen allerede iuke 17.. Han sier det er så fint og koselig og sånn, men har problemer med å tenke "sexy"... Tenkte jeg skulle gjøre en innsats og ta på no pent undertøy og slikt... For hos meg er jo lysten i all høyeste grad til stede for tiden!!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Min har vært slik i mine sv skap. Var heltgreit for meg, og veldig fint når vi tok det opp igjen :-)
2blå1rosa Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har fått når jeg har hatt lyst, altså jeg har tatt initiativ hver gang. De siste ukene har jeg hørt at han sukker på en måte som oppfattes slik at han egentlig ikke vill, eller bare vill bli fort ferdig. Jeg har ikke tatt noe initiativ den siste uka å har heller ikke hatt sex. Jeg er 23 uker. Enten er han lei meg, hjelper seg selv eller så dabber hele forholdet rett og slett av. Han sa f.eks i morges at jeg gjorde han gal, så svarte enkelt at ok, pakk sakene dine å dra, tvinger deg ikke til å være her. Skjønner ikke hvorfor du er her hvis jeg gjør deg gal! Hehe, ikke alle dager er perfekte kan en jo si ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Min samboer sier heller aldri nei til sex, men har ikke hatt spesielt lyst de gangene jeg har vært gravid (etter uke 20 ca...) han var redd for å skade babyen, syntes det var litt turn off med magen. Jeg skjønner det, og det er greit å ha en grunn. Tror det er vanlig. Har alltid fått når jeg har lyst likevel, men han har jo ikke vært den ivrigste.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Min vil ikke heller.... Og er ærlig på at det er babyen som gjør det... Og jeg synes det er hel greit, erjo bare å ordne opp selv om nøden bli for stor. Det gjør han, og det få han lov til. Kommer jo en tid etter sv skapet og:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Slik ble det her også når magen begynte å vokse. Mannen sa at dette ikke hadde noe med graviditeten å gjøre, han var bare trøtt og sliten. Etter noen mnd kom det allikevel frem at han ikke synes det var så kjekt å ha seg da han hele tiden tenkte på den lille i magen. Noen mnd etter at mini kom ble det bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Vi hadde en lang prat om at det ikke var skadelig for lillen i magen, og at det sannsynligvis kom til å bli en god stund etter fødsel før han fikk slippe til, avhengig av min form, baby, nattesøvn osv. Det fikk fart på han
Charliebaby13 Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Samme her:-/ Men heldigvis innrømmer han det. Skjønner at det ikje er noe sexy med en baby i magen. Vi har funnet andre måter å tilfredsstille hverandre på, slik at vi ikke "glemmer" det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå