marsgutt 2013 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 viste jeg ikke var alene om og ha en tøff oppvekst. med seskuelle overgrep jeg tenker på. men her inne virker det som det er utrolig mange. jeg får litt vondt inni meg når jeg tenker på hva dere har vært igjenom siden jeg selv vet hvordan det er. ikke akkurat hvordan du føler det alle er jo forskjellige. hvordan har det formet dere vidre tror dere, med tanke på barn. min mann sier jeg ikke må være for overbeskyttende når det kommer til jenta vår. men jeg synes det er vanskelig og la være. jeg har siden hun har vært liten sakt at hennes kropp er hennes kropp. og ingen skal ta på henne på hennes private steder. (pupper og skrittet) da hun var 3 år sulle legen lytte til hjerte hennes og han sa hun måtte løfte opp genseren, hun svarte nei. hun nektet ham og løfte den opp, ikke før jeg sa det var greit. legen sa at det var bra hun sa nei. men er kansje litt vell mye? flere som synes dette er vanskelig?
SnekkerPelle Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har ikke vært utsatt for seksuelle overgrep,men jeg er ganske lik deg når det gjelder å beskytte barna våre. Jeg synes det du gjør er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå