Gå til innhold

Dersom man vinner masse penger......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og får en eller annen form for stønad, uføretryde etc., fra Nav mister man den da?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vunnet i lotto i kveld eller??

Nei, man mister nok ikke stønaden sin fordi man vinner penger.

Skrevet

Kun om det er sosiale stønader.

Skrevet

sønnen min har formue som er hos overformynderiet, men det står jo i mitt navn på ligningen siden jeg er mamman hans. pga de pengene trakk de bostøtten min(som jeg hadde innvilget før de nye ligningene kom). men sosialstønad fikk jeg. så det kommer nok litt an på situasjonen.

Skrevet

Jeg vet at om du bor i danmark og arver penger og ikke sier ifra om det hvis du motar div støtte så er det straffbart siden da tror jeg at støtten blir nedjustert. ikke helt sikker på her i norge. Er jo ikke værre en å spørre på nav så får du et sikkert svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...