Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Endelig skulle mannen og jeg ut sammen og overnatte på hotell. Jeg gledet meg som en liten unge. Så kom vi til hotellet, hvor det hadde oppstått en feil så rommet vårt var dobbelbooket. Så etter en intens ringerunde fikk vi nytt hotell tok Taxi dit. Hadde tenkt oss innom Kondomeriet, men rakk jo da ikke det. Gikk for å spise en biff. Ba om godt stekt og den kom blodig etter 45 min. Mannen min ble rasende og vi gikk. Han sa at hele helgen var ødelagt så vi hentet tingene på hotellet, og tok Taxi hjem. Så sur at han prater ikke til meg engang. Jeg hadde jo håpet på en god sex opplevelse etter en bytur, men så jo at han koste med seg selv før vi dro, så han var vel "mettet". Rart jeg er lei meg?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg hadde rett og slett ikke bare blitt lei meg, jeg hadde blitt drit forbanna om min mann hadde ødelagt helgen på en sånn måte. Det må jeg bare si. So what om dere måtte bo på et annet hotell, og hva som biffen kom ut blodig? Det er da bare å sende biffen tilbake til kjøkkenet og be om få den mer stekt. Og ikke minst: kose seg med fin og sitt fantastiske selskap mens man venter. En fin kveld med kona/kjæresten er ikke noe som skjer etter at man har spist eller etter man har sjekket inn, det er noe som skjer fra det øyeblikket man går ut av døren hjemme, og det kan da ikke være så utrolig vanskelig å bare kose seg, selv om ikke alt ble som planlagt i utgangspunktet?? Jeg skjønner godt at du ble lei deg, og du trenger overhodet ikke spørre folk om du har "lov til å bli lei deg". Ingen har rett til å fortelle andre hva man har lov og ikke lov til å bli lei seg for, bare for å presisere det. Jeg ville tatt meg en alvorlig prat med mannen min, og fortalt ham hvor teit det er å ødelegge kvelden og oppføre seg som en 7-åring. Stor klem til deg, og håper kvelden tar seg opp etter hvert.
<3 Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Ja, makan til furten mann som ikke evner å gjøre det beste ut av situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Takk for svar. Tar seg nok ikke opp. Hadde en god prat med barnevakten, som ihvertfall står opp med ungene i morgen. Mannen har lagt seg for lenge siden. Hadde gledet meg lenge, for det er ikke bare å dra ut sammen når en hat tre små. Tror neppe det glir inn selv med en alvorsprat med han:( HI
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Vel... Shit happens hadde jeg sagt til mannen min.. Han kunne også godt ha reagert på den måten. Han ble nok skuffet fordi ting ikke ble som han trodde, men det var jo en fryktelig barnslig oppførsel av han.. Selvfølgelig har du lov å være lei deg også. Han gjorde det jo ikke akkurat noe bedre da. Han bør si unnskyld for oppførselen sin..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg hadde latt mannen dra hjem og tatt en kveld og natt på hotellet selv.... Du har all grunn til å være lei deg for mannens reaksjon! Det viktigste var vel at dere to skulle være sammen, ikke at alle ting rundt skulle være "perfekte"... Klem i natten til deg!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Denne helgen ble virkelig ødelagt for meg også. Gruer meg til jobben i morgen, fortalte jo hvor mye jeg så frem til denne turen. Er tom innvendig nå kjenner jeg:( Takker for varme klemmer. HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg hadde blitt igjen på hotellet og latt mannen reise hjem alene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Hadde jeg blitt igjen hadde situasjonen blitt 100 ganger verre, sann mine ord. HI
min<3 Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor han lar det gå ut over deg? For en furten,barnslig mann du har.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 For en ræva mann! Hva gjør du sammen men en sånn en?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Som Juliea så lurer jeg også på hva du gjør sammen med en sånn mann! Jeg ville aldri ha tolerert en sånn oppførsel, han er jo verre en den verste furtne drittungen! (sorry, men det er ingen voksen oppførsel på ham!) En mann fikk reisepass hos meg da han på første date presterte å bli veldig irritert og utålmodig fordi det var en liten unge, ca 1-åring, ikke eldre, som kom med litt lyder (ikke veldig høylydt) der vi satt og drakk kaffe. Han ble irritert og nesten sint "for det var ikke slik jeg hadde forestilt meg at det skulle bli, dette skulle være romantisk, forstår ikke hvorfor folk lar unger oppføre seg slik!" Jeg ba ham om å glemme det og heller fokusere på at vi var sammen. Men han greide ikke å slippe det, tok det opp igjen flere ganger selv om ungen ikke kom med en lyd resten av tiden vi satt der. Møtte ham en gang til bare for at ikke en enkeltepisode skulle avgjøre inntrykket mitt. Men denne ene episoden viste å være ganske talende for hvordan han var. På den ene siden var han verdens mest oppmerksomme, gentleman, morsom og smilende. På den andre siden var han ekstremt opptatt at alt måtte være slik han hadde sett det for seg i sitt hode på forhånd, hvis ikke ble han irritert, furten og rett og slett utrivelig å være sammen med, da var plutselig gentlemannen forsvunnet og langt på vei oppmerksomheten også. Han var veldig opptatt av at vi skulle få barn fort hvis vi skal ha (pga alder), da tok jeg opp om han hadde tålmodighet til det han som reagerte sånn på små lyder fra barn på kafe. Da fikk jeg høre at man selvfølgelig lærte barna at de ikke bråkte ved bordet (ungen det gjaldt hadde ikke skreket eller ropt, bare laget en del utålmodige lyder fordi maten ikke kom fort nok). Da var det ingen tvil i meg - den mannen blir ikke pappa til mine barn!!! Han har til og med barn fra før... Poenget mitt er egentlig at du må sette foten ned og kreve normal oppførsel og sette grenser for hva som er akseptabelt og hva som ikke er det, HI! Du kan ikke fortsette å leve med en mann som oppfører seg så totalt umodent og som ødelegger det som burde vært gledesfyllt. Fortell ham at han ikke har rett til å ødelegge din glede! Tror nok også jeg ville bedt ham bli alene hjemme en helg slik at du kan reise bort med en venninne - slik at du får en fin helg i steden for denne som han har ødelagt fullstendig. Har han sagt noe mer om oppførselen sin i dag?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 Forsatt sur for helgen ble ødelagt. Han er barnselig og egoist. Har selv lurt på å gå flere ganger, men er vel barn og hus som holder meg her. Det utroligste er at vi har holdt sammen i snart 23 år. Kan vel kalle det gammel vane.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå