2blå1rosa Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 For meg i alle fall.. Jeg har 1000 tanker og spørsmål hvær kveld jeg legger meg, men ingen veninner jeg kan prate om alt med. Samboeren er en gretten gubbe som jobber nesten hele tiden, og som jeg ikke vill ha med på fødselen en gang.. Uff, hormoner hormoner.. La det bli februar å lille baby kan komme ut så jeg blir normal igjen. Måtte bare lufte noen tanker :-)
Dini Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Skjønner deg godt. Jeg har selv ett barn, men ingen av mine nære venninner har fått barn. Og når vi først møtes har jeg så lyst til å fortelle om alt det spennende min lille gjør til venninnene mine, mens de er fortsatt på hvem de var med på byen her om lørdagen og hvor gøy de hadde det på fest. Hmm.. Gretne gubber er en uting, du må nesten si til gubben at du trenger å prate ut litt for du sitter inne med mye tanker og spørsmål rundt den lille.Om han ikke vil prate med deg om barnet en gang så syns jeg det er litt rart, men han er vel som mannfolk flest og ikke helt forstår hvor mye hormoner og følelser og hvor mange krefter og tanker og spørsmål en kvinne har rundt det å være gravid, føde og ha barn Heldigvis har dib vært mitt sted jeg kan spørre og grave om alt uten å bli heelt dømt. Det er jo tross alt du og gubben som skal ha barnet, og det å nekte han å evnt være med på en fødsel er ikke helt logisk tenking fra deg akkurat nå
2blå1rosa Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2012 Han har 3 barn fra før så da forventer jeg faktisk forståelse og interesse uten å mase om det, men slik ståa er nå, så skal han ikke være med på fødselen, men det har sine grunner og han godtar det. Han sier det er jeg som bestemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå