Gå til innhold

Erfaring med brudekjolekjøp på ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her inne kjøpt brudekjole på ebay? Var du fornøyd?

Hvordan var leveringstiden?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte min på ebay. bestilte bare den str jeg trodde ville passe. som den gjorde. men di har en standar lengde så måtte legge den opp her da. tok litt over 1 uke. var veldig fornøyd, ingen som la merke til at det ikke var en dyr kjole heller. var på salong og fikk den lakt opp og mange av di som var der skrøtt av kjolen. di trodde jeg hadde kjøpt den der.

Skrevet

Så gøy! Føler nemlig at det er litt som å tippe i Lotto, at man enten kan ha veldig flaks eller ikke flaks i det hele tatt.. :)

Skrevet

Nei... Men kan anbefale www.jkdress.com.

Billig og bra!

Skrevet

Flere erfaringer? :)

Skrevet

Ebay er jo en lang rekke leverandører, så det kan jo være så ymse. Har ikke kjøpt brudekjole, men ganske mye annet. Noen ganger har det vært veldig bra, noen ganger bare sånn passe bra og et par ganger helt utrolig dårlig.

Skrevet

Jeg kjøpte min brudekjole på Ebay. Var veldig fornøyd jeg:)

Men siden det er forskjellige selgere så må man jo sjekke ut hva slags feedback de har. Og hvor erfarne de er!

Hadde vært litt skeptisk til å kjøpe brudekjole fra en selger som er basert i Kina/Hongkong, det er fordi jeg vet om 2 som fikk kjole som bar sydd i ett utrolig "billig" stoff og det syntes.

Hva slags type brudekjole er det du leter etter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...