Gå til innhold

Dere som klager på "horete" damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere hadde blitt singel igjen, hadde dere da levd i sølibat i kanskje årevis til du fant en ny mann du ville gå inn i et forhold til?

Hva med å begynne å passe på seg selv og slutte å henge dere opp i hvordan andre damer oppfører seg på byen?

Når jeg er singel har jeg sex med dem jeg føler for. Når jeg er i et forhold så frister det ikke med noen andre, så da holder jeg meg til han.

Plager det dere altså? Kjerringer!

Videoannonse
Annonse
Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

De er jo bare misunnelige da må vite ;-)

Skrevet

Vel, jeg klager ikke på "horete damer" for min egen del. MEN det er da vel ikke å kle seg ut som hore at man får den mannen man ønsker. Ja - med mindre man ønsker seg en horebukk da... eller

Vet jeg var litt på kanten der, men jeg tror ikke at veien til lykke er å "friste" mannen gjennom å være lettkledd.....

Jeg synes egentlig bare litt synd på damer som tror at de må gå halvnakne nå som temperaturen synker.

(og nei - jeg er ikke overvektig eller stygg - jeg er faktisk ganske så veltrent og har et normalt utseende - og jeg har vært singel i voksen alder)

Skrevet

Jeg lurer litt på hvem det er som klager over horete damer.

Hvis du sikter til tråden der man diskuterer hva man legger i uttrykket "horete", ser jeg ingen slike klager der.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Men hvorfor skal alle bry seg? Vi alle vet, mannfolk er enkle, de liker hud! Og de som sitter å gnåler om alle som går slikt kledd er bare misunnelig, fordi de vet at manfolka glaner og tenker skitne tanker. Jada, når det kommer til "horer" så er der nok ikke så mange som tenker konemateriale, men hva om disse damene ikke er intr i der heller, kanskje de trives mes å være et sexobjekt?

Anyway, kan vi ikke bare slutte å bry oss for svarte!!

Skrevet

Uansett klesstil, jeg tror ikke byen er der man oftest finner drømmemannen....

Når det kommer til "horeklær", noe jeg forøvrig syns er et svært nedlatende ord, direkte stygt, kan jeg opplyse om at de aller fleste prostituerte går i jeans og topp....

Det er synd mennesker ikke kan få kle seg som de vil uten at man blir outtet i bås og dømt opp og ned.

Det bemerkelsesveridge er at det som oftest er kvinner som kritiserer andre kvinner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...