Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Har reima dress som passer denne vinteren også, men tenker at vi må ha en utebukse i tillegg. Han er mye ute etter skoletid og gidder ikke dra dressen frem og tilbake. Vil ikke ha reima sine dresser/bukser. Må vær en bukse som er behagelig og lett å ha på, en som puster OG som er slitesterk. Han har slitt ut både reima parkdress og helly hansen tec bukse denne høsten, så prøver gjerne noe nytt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har tenkt å prøve ut Skogstad i år. http://skogstadsport.com/kolleksjon/barn6-14aar.aspx Har ingen erfaring, men har hørt en god del bra.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Den dyreste serien fra Lindex har jeg god erfaring med, men ikke med billigserien. Har kjøpt helly hansen gortex bukse til seksåringen i år, men han er skolebarn, og slitasjen blir ikke den samme. Ellers er troll det mest slitesterke jeg har vært borti, men tror ikke de har bare bukser, tror det bare er dresser, men det kan jo det være verdt å finne ut av.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Den dyreste serien fra Lindex har jeg god erfaring med, men ikke med billigserien. Har kjøpt helly hansen gortex bukse til seksåringen i år, men han er skolebarn, og slitasjen blir ikke den samme. Ellers er troll det mest slitesterke jeg har vært borti, men tror ikke de har bare bukser, tror det bare er dresser, men det kan jo det være verdt å finne ut av. Er det fix du tenker på? Gutten er skolebarn og klarte altså slite ut helly hansen. Men han er veldig mye ute da:) Også har han bursdag i romjulen så derfor er han bare 5;)) Takk for tips:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har tenkt å prøve ut Skogstad i år. http://skogstadsport...arn6-14aar.aspx Har ingen erfaring, men har hørt en god del bra. Takk:)
It's all about me Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Den dyreste serien fra Lindex har jeg god erfaring med, men ikke med billigserien. Har kjøpt helly hansen gortex bukse til seksåringen i år, men han er skolebarn, og slitasjen blir ikke den samme. Ellers er troll det mest slitesterke jeg har vært borti, men tror ikke de har bare bukser, tror det bare er dresser, men det kan jo det være verdt å finne ut av. Er det fix du tenker på? Gutten er skolebarn og klarte altså slite ut helly hansen. Men han er veldig mye ute da:) Også har han bursdag i romjulen så derfor er han bare 5;)) Takk for tips:) HH har fått ræva kvalitet de siste årene. Bukser og dresser fra de slites ut i løpet av noen få mnd her i huset. Så det merket har jeg sluttet med. Av slike bukser har vi supre erfaringer med Navigare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå