Gå til innhold

Da har jeg nettopp prøvd baby foot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det står på at det vil ta 3-7 dager før huden begynner å flasse av. Burde jeg være flink til å smøre føttene med krem i mellomtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare om du fører du trenger det. Kan føles litt tørre ut etter at du har brukt det.

Skrevet

Bare om du fører du trenger det. Kan føles litt tørre ut etter at du har brukt det.

Da gjør jeg det da ;) De er KNUSKTøRRE! Jeg er av typen som dusjer, tørker føttene og putter de rett i sokkene. Ingen pleie og oppmerksomhet på de stakkars føttene. Så nå er de så tørre at det klør, jeg har klumper av hard hud under føttene som faktisk til tider kan være vonde å tråkke på. Jeg burde virkelig bli flinkere til å stelle med kroppen min. Hvertfall nå som jeg er singel..

HI

Skrevet

Jeg brukte baby foot en god stund tilbake.. :) digg var det da hud falt av.. Ikke bruk noen krem før da, for da mister liksom baby foot effekten sin.. Men etter 3-4 dager så ta et langt og varmt fotbad.. Da kan rundar av store hudflak., Hehe.. Men, huden blir som den var etter noen uker. Så hvis du skal ha full effekt så må du da bruke baby foot ca hver 5. El 6. Uke.. Blir dyrt i lengden det..

Gjest peacock
Skrevet

Nei, du skal ikke smøre med krem før behandlingen er helt over. Mye hud som faller av, det er ganske artig (og ekkelt)... Huden under føles mykere, men det skyldes nok mest at den huden som detter av er tør og ødelagt av behandlingen.

Skrevet

Beste tips for mykere føtter er å minimere belastningen på føttene.

Overvekt spiller inn, bruk sokker og gode sko, smøring er vel og bra det, men de nevnte tingene er mye mer avgjørende.

Skrevet

Baby foot kan kjøpes på Ebay for en tier, så blir vel ikke så dyrt i lengden...

Skrevet

Prøvde også for første gang for ei uke siden:-)

Merka ingenting spesielt før den 4.dagen etterpå, da så jeg på føttene mine mens jeg sto i dusjen. Så at huda var begynt å "løsne" liksom... Tok fram fotfila og filte i vei, og skal si deg at det funka;-)

Begge føttene var ferdigfilte på fem minutter, og de var silkemyke!! Har ikke hatt så fine føtter på årevis, jeg! Og masse hud som forsvant!

Blir nok gjentatt når jula nærmer seg og finskoene skal fram. Før den tid har jeg planer om å vedlikeholde så godt jeg kan:)

Kjøpte på Cubus for 199, så var litt dyrt der iallefall. En tier hørtes bedre ut!

Skrevet

Prøvde også for første gang for ei uke siden:-)

Merka ingenting spesielt før den 4.dagen etterpå, da så jeg på føttene mine mens jeg sto i dusjen. Så at huda var begynt å "løsne" liksom... Tok fram fotfila og filte i vei, og skal si deg at det funka;-)

Begge føttene var ferdigfilte på fem minutter, og de var silkemyke!! Har ikke hatt så fine føtter på årevis, jeg! Og masse hud som forsvant!

Blir nok gjentatt når jula nærmer seg og finskoene skal fram. Før den tid har jeg planer om å vedlikeholde så godt jeg kan:)

Kjøpte på Cubus for 199, så var litt dyrt der iallefall. En tier hørtes bedre ut!

Du må ikke bruke fil.Da kan du skade huden under.

Huden skal dette av av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...