Tired mama Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker det enda... ;-)
Serepta Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Hva er det ? Kan man feste binders og skruer på neglene?
Tauriel Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Jepp, synes det er tøft Magnet negelakk (hvis ikke det er kommet noe nytt igjen da), er en negelakk som inneholder metaller. Så bruker du en magnet som følger med for å lage et mønster i den
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Jepp, synes det er tøft Magnet negelakk (hvis ikke det er kommet noe nytt igjen da), er en negelakk som inneholder metaller. Så bruker du en magnet som følger med for å lage et mønster i den hvor får man tak i det? Og kan ei "jente" på 30 bruke det ?
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Synes det er stilig, men ikke på de korte stubber mine. På mine negler er crackle neglelakk penere synes jeg
Tauriel Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Jepp, synes det er tøft Magnet negelakk (hvis ikke det er kommet noe nytt igjen da), er en negelakk som inneholder metaller. Så bruker du en magnet som følger med for å lage et mønster i den hvor får man tak i det? Og kan ei "jente" på 30 bruke det ? Har sett de på cubus og H&M, men tror de selges der de selger sminke Syns alle kan bruke det, men det passer best (etter min mening) på lange negler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå