Lovemelikeyoudo Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 ser de er testens taper på test av vintersko til barn..
Cornelianelia Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Vi hadde Skofus-vintersko en vinter, men det er noen år siden, så modellene er jo annerledes nå. Men de ble ganske lurvete etterhvert og holdt seg ikke tørre. Jeg er ikke spesielt merkebevisst og kjøper det meste billig. Men akkurat når det gjelder vintersko er min erfaring at hvis man kjøper billige sko, så kan det ende med at du må kjøpe et par til senere, og da blir det ikke spesielt billig.
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har kjøpt høstsko i Skofus 2 år på rad og har vært kjempe fornøyd! Kanskje ikke helt svaret du var ute etter, men det er kanskje litt hjelp.
Cornelianelia Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har for øvrig blitt litt negativt innstilt til Skofus etter at jenta mi har slitt i stykker to par joggesko i løpet av kort tid. Paret som hun fikk før skolestart var det hull i sålen på i begynnelsen av oktober. Synes joggesko skal holde lenger. Så jeg vil ikke ha skofus flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå