Gå til innhold

Inspirert av GR maxi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her som er overvektige og ikke spiser masse dritt eller har usunne matvaner. Jeg kjenner at jeg blir provosert over å få råd om å kutte brus og godteri i ukedagene.. Det sljer kanskje én gang i måneden at jeg kjøper en kinder maxi på en onsdag liksom.

Jeg la på meg i to veldig trøbblete svabgerskap og var overvektig som barn og tenåring. Det betyr at normalvektige rubdt neg råtror at de kan fortelle meg noe jeg ikke vet om sunn mat når de faktisk spiser vesentlig dårligere enn meg.

Utblåsning! På vei ned igjen nå, utrolig deilig å endelig være ferdig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utblåsing fra meg også: Her om dagen leverte jeg mini i barnehagen og skulle humpe vognen opp av en trapp. En av de ansatte kom da og spurte om jeg burde løfte så tungt med magen min. Jeg er ikke gravid, sa jeg, og hun ble så fryktelig flau. Og jeg ble skikkelig irritert inni meg! Huff!

Jaja, mini er nå ett år og ammeperioden over. Jeg er tilbake i gamle vaner angående spising og aktivitet, så håper at magen også blir borte etterhvert. Hvorfor skal det nå være galt å ikke stresse vanvittig for å gå ned i vekt etter endt svangerskap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...